Melvin Snerken Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Viss jeg skulle valgt et sånn kit, hadde jeg definetivt gått for Alu.. Det virka sjef! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Det der er vel noe limgreier, så har ikke helt troa på det.. Da syns jeg det er bedre med detaljer lakkert i bilens farge.. Får se om jeg får lakka "tute-knappene" på rattet en gang også, slik som det er på Color Concept-utgavene av Golf 3.. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hvor mye penger har du egentlig brukt på å gjøre alt med bilen? Endret 15. mai 2006 av Just-Me Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hvor mye penger har du egentlig brukt på å gjøre alt med bilen? 6105604[/snapback] Det telles ikke i kroner og øre, men i glede Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Hehe, godt sagt.. De fleste vil si alt for mye, men har igrunn fått det jeg ville ha; Noe pent (i mine øyne) som skiller seg litt ut i trafikken. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Har gjort noen småting idag; Fikk ordna stereoen, en høyttalerkabel uten isolasjon som gjorde at forsterkeren gikk i protect når volumet gikk opp.. Tenkte å ta av tilhengerfestet, men det satt bedre enn forventet, så det ble med tanken. Menmen, fikk sett hvordan det så ut bak fangeren, samt testa noe greier med bakleppa som muligens skal på. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Marvil da, har du ikke latmannsarm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hehe, så du nevnte det på Bf, men har ikke anelse hva det er.. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hvordan ser bakleppa ut egentlig? er den stor og ''skrikende'' eller liten og diskret?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 bakleppa? er det ny bakfanger det er snakk om eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Er snakk om ei leppe som monteres under originalfanger, men er fremdeles litt usikker på om jeg skal ha den på av forskjellige grunner; - Kan bli litt overkill - Blir skummelt lavt bak - Ser dumt ut at den bygger såpass langt ned bak, og sideskjørtene er høyere (løsningen er å kjøpe lave sideskjørt ) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er snakk om ei leppe som monteres under originalfanger, men er fremdeles litt usikker på om jeg skal ha den på av forskjellige grunner;- Kan bli litt overkill - Blir skummelt lavt bak - Ser dumt ut at den bygger såpass langt ned bak, og sideskjørtene er høyere (løsningen er å kjøpe lave sideskjørt ) 6137866[/snapback] neeei da klin på nå! så du min? hadde kun leppe foran og leppe bak, så helt greit ut det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hehe.. Hm, husker ikke helt hvordan den så ut, så om du har noe bilde hadde det vært knall.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hm, ikke helt sikker på om jeg likte den leppa der.. men nå var jo ikke det bildet noe glanseksempel sånn ellers da.. hvor mye må du ut med for ei sånn leppe? er ikke bedre og bare bytte hele fangern? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hehe, er som sagt usikker selv.. Må nesten bare prøvemontere og se hvordan det blir.. Er bedre å bytte hele fangeren, men da koster det fort 4.000 kroner, mens jeg klarte å få tak i leppa for 800 kroner ny.. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 den var ikke så ille den leppa der da! men du får velge selv. det finnes jo mange andre pene baklepper der ute også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Går an å gå for en enkel og grei en også da, som ikke er så skrikende og lav. Blir penest når en bil er lav foran og en tanke høyere bak. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei Mavril, fant denne golfen ved det lokale kjøpesenteret idag. Tenkte du kanskje hadde interesse av å se den Jeg synes den var ganske tøff, men likte ikke fronten. Men skjørtet bak var sykt kult synes jeg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Den var fin den, men har kanskje ikke så stor relevanse til Marvil sin? Er tross alt ett hakk nyere den Golfen der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå