kremt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1.8 bensin drar da lasset den også Lenke til kommentar
Terran Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har du noe peil på hvor man får tak i de sideskjørtene du har? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har du noe peil på hvor man får tak i de sideskjørtene du har? 6032879[/snapback] På hvilken som helst golf3? er vel bare de orginale sideskjørta som sitter på eller? Lenke til kommentar
Terran Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hmm, orginal? Min golf3 94mod har ikke disse, kan man få tak i noe sånnt på en VW forhandler? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Som phax sier, så er dette originale "skjørt", ja.. Har du noe bilde av dine..? Mulig du ikke har den øverste lista. Ellers har Golf cab noen andre, dersom du har det. De cabben har er mye penere enn de jeg har.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sinsykt fin bil. Også morro å se lokale bilder! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Hehe, takker for det.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sinnsyk forandring med det svarte panseret (til det absolutt positive). Det eneste jeg ikke liker er den fangern som du limer under på den org. fangern. Bryter på en måte linjene. Ellers ville jeg ikke satt på netting i høla, hvis du hadde det i tankene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Takker.. Joda, litt blandede meninger om frontleppa, men syns igrunn den er relativt pen, selv om den nok bryter litt med linjene. I tillegg er det få som har den (enda), noe som også trekker positivt i mine øyne. Netting har slått meg, men har egentlig ikke helt troa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Fy flate, Marvil! Dette har blitt kult. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Nice navn .. En som jeg kjenner hadde en Polo som han hadde reg. som "Blueboy".. Kanskje du har sett han på audi-vw treff... Som sakt før: Sykt stilig.. Noen nye endringer i vente? Endret 13. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du Marvil, det var vel ikke med noe koblingsskjema på FK-lyktene dine? Og er det bare kanalene på siden som er lakkert, ikke noe mer (syns egentlig det ser sånn passe bra ut, uten skjørter også). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 http://dev.sparklingblue.net/pics/golf/audigolf/DSC_1310.jpg Nice navn .. En som jeg kjenner hadde en Polo som han hadde reg. som "Blueboy".. Kanskje du har sett han på audi-vw treff... Som sakt før: Sykt stilig.. Noen nye endringer i vente? 6096356[/snapback] Tror jeg vet hvem den blå Poloen er, ja. Noe lignende S4-blåfarge med styling osv..? Hva som skjer fremover er jeg litt usikker på. Begynner å bli litt penger som har gått med, så burde kanskje ikke, men mye som frister.. Lavere sideskjørt (relativt cleane), bakleppe (gjenstår å montere), mindre senk bak, mer senk fremme, stereo, motor (2,8 VR6 på 174 hester), osv.. Får se det an litt. Burde bytte bakdempere vertfall til noe stivere for å få den litt høyere (forhåpentligvis), så blir muligens noen gule Koni der. Samt fikse stereoen, noe har flippa, så må kjøre lyden ut av originale dashbordhøyttalere rett fra spillern. Du Marvil, det var vel ikke med noe koblingsskjema på FK-lyktene dine?Og er det bare kanalene på siden som er lakkert, ikke noe mer (syns egentlig det ser sånn passe bra ut, uten skjørter også). Hm, tror det fulgte med skjema/kabler fra lyktene og tilbake til batteri/sikringsboks. Men tør ikke garantere, da jeg er litt usikker på hvor dette ble av, ligger muligens hos foreldra et lass timers biltur unna.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Litt OT: Denne er solgt nå.. (Klikk for reel størrelse..) Den nye poloen hans.. Endret 14. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og hvem er så dette, som har denne bilen? Og hvilken relevans har det til Marvil sin bil? Lenke til kommentar
TKV Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå som du har carbon panser kan du jo spille litt på det når det gjelder interiør også. ha noen carbon detaljer i dash'en eller noe lignende. Noe jeg tror hadde vært tøft er carbon dørhåndtak!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Stemmer, var den Poloen jeg tenkte på. Den nye er vel den med svart tak, og eiern kommer fra Haugesund ellerno? Felgene på det bildet (TT Parabol) er vel solgt? Hehe, har vurdert noe carbondetaljer, men er lite å oppdrive utenom skruknotter til viftegreiene, men de er allerede lakka i bilens farge. Men linker mottas med takk. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Veit egentlig ikke om felga er solgt, tror ikke det, har ikke sett bilen på ei stund.. Eieren kommer i Ølensvåg, 5 mil fra Hgsd. Carbon detaljer syns jeg bare blir jugl, sånn som skruknotter etc, blir litt biltema/bilextra..Carbon er pent men kan bli litt i meste laget.. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 eller så kan du lakke dørhåndtakene i bilens farge som denne karen her. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 link her er dashbordkit. lånte siden fra kezoom i phax sin worklog\showcase. jeg synes kasnkje det blir litt voldsomt med alt i carbon, men noen få detaljer hadde vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå