Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilde nummer to, og tre er tatt mellom Raufoss og Gjøvik et sted?

Nesten ved den høyskolen eller hva det er? ...

6019288[/snapback]

Hehe, stemmer..

På 2-feltern på vei opp fra Gjøvik sentrum, i retning Hunndalen/Raufoss/osv. Og like nedafor høgskolen, ja.. :)

Lenke til kommentar

kjerra er feit nå, ikke tvil om det. det carbonpanseret var skikkelig rått. stiller meg mer skeptisk til den nye leppa under fangern. var liksom mye mer firkanta enn resten av bilen.. men ser jo lav å brutal ut. blir det no action under panseret snart el?

Lenke til kommentar

Joda, leppa er litt spesiell, men det var noe av poenget.. :)

Har lyst å gjøre noe under panseret også, men begrensa hva man klarer å hente fra en 1,8 liter med mindre man svir av 30.000 på turbo-kit, eller eventuelt bytter hele motoren med en 2,8/2,9 VR6, men også det koster en del, da motor, ledningsnett, girkasse, understell, osv må byttes. Men det hadde gjort seg med 190 hester originalt og 4-hjulstrekk.. :)

Lenke til kommentar
Du får jo en komplett VR6 med alt det nødvendige for 10-15k, men er jo en del jobb med det da :innocent:

6019882[/snapback]

Joda, ligger vel rundt det der.. Litt jobb er det nok, ja, men var gjort på en helg nevnte en jeg snakka med idag.. :)

Skal si det frister noe jævli.. :p

Godkjenning er vel greit også, og siden bilen er 10 år skal ikke staten ha noe heller..

 

er leppa lakkert?

 

Btw: Sykt bra kamera dere har brukt..

Jepps, den er nylakka..

Knall kamera, ja.. :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare gå tilbake til bildene å se på dem igjen og igjen!! Den er blitt så jævla lekker!! :dribble::dribble:

Skal si du er heldig!!

 

Skal ikke gjøre noe mer med ineriøret da? det er liksom det eneste utsensmessige som mangler for å få en superbil! Få noen fine seter, kanskje lakkere litt mere detaljer på dash'en o.l. Blir liksom litt glissent med bare de knottene.

Endret av TKV
Lenke til kommentar
Jeg må bare gå tilbake til bildene å se på dem igjen og igjen!! Den er blitt så jævla lekker!! :dribble:  :dribble:

Skal si du er heldig!!

 

Skal ikke gjøre noe mer med ineriøret da? det er liksom det eneste utsensmessige  som mangler for å få en superbil! Få noen fine seter, kanskje lakkere litt mere detaljer på dash'en o.l. Blir liksom litt glissent med bare de knottene.

6022632[/snapback]

Hehe, takk.. :)

 

Har lyst å gjøre noe med interiøret, ja, men har prioritert utseende utvendig først. Skulle egentlig kjøpe et VR6-interiør av en kamerat, men var litt treig. Drømmen er svart og grått Saab 9-5 Aero-interiør.. :D

Lenke til kommentar
Du får jo en komplett VR6 med alt det nødvendige for 10-15k, men er jo en del jobb med det da :innocent:

6019882[/snapback]

Joda, ligger vel rundt det der.. Litt jobb er det nok, ja, men var gjort på en helg nevnte en jeg snakka med idag.. :)

Skal si det frister noe jævli.. :p

Godkjenning er vel greit også, og siden bilen er 10 år skal ikke staten ha noe heller..

6021993[/snapback]

 

Må du ikke ha nye felger også da? ettersom man må bytte "alt ihop" og VR6 har vel ikke samme hjulfeste? isåfall så blir det jo straks 10-15k ekstra.. var ihvertfall det som var tilfellet med min bil. Forrige eier vurderte det men ble droppet..

 

Drømmen er svart og grått Saab 9-5 Aero-interiør..  :D

6022795[/snapback]

 

Passer det? og isåfall hvor mye må man ut med? og hvor kan man skaffe? :green:

Lenke til kommentar
ER det dette her du sikter til? isaåfall skjønner jeg veldig, veldig, veldig godt!! :dribble:

6022998[/snapback]

Jepps, noe lignende det der.. :)

Ellers har Saab 9-2 Aero noen pene Recaro-stoler som også hadde vært knallrått å ha;

2152465_3_full.jpg

 

Så farga noen av putene i midten i grått..

 

Må du ikke ha nye felger også da? ettersom man må bytte "alt ihop" og VR6 har vel ikke samme hjulfeste? isåfall så blir det jo straks 10-15k ekstra.. var ihvertfall det som var tilfellet med min bil. Forrige eier vurderte det men ble droppet..

Jepp, må nok det. Har 4x100 bolter nå, mens GTI/VR6 har 5x100 eller 5x112..

 

Passer det? og isåfall hvor mye må man ut med? og hvor kan man skaffe?

Baksetene kan nok kanskje være litt jobb, men framsetene må vel passe etter en runde med vinkelsliper og litt sveising..? :D

Det koster sikkert ganske mye, det mest praktiske er sikkert å finne en vraka bil hos høggern hvor setene ser relativt greie ut..

 

Har ikke sjekka noe opp i om dette i det hele tatt er mulig, men syns de setene ser jævla behagelige og pene ut.. :)

Lenke til kommentar

Vel nå går det faktisk veldig få " Aero " her i Norge grunnet avgiftsystemet så jeg tror du kan se langt etter dette interiøre brukt i Norge samt jeg er rimlig sikker på at du ikke får det til å passe...

 

Jeg vet ikke hvor mye penger du har men jeg syntes at du bør tenke motor fremover da det er stusslig med 90HK i en så pent rigget Golf...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...