Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..

Anbefalte innlegg

Fra siden..

Golf%203%20080_resize.jpg

5895947[/snapback]

Simpelten elsker den bilen sett fra siden av.

Elsker den formen, bare noe helt spesielt. Likte faktisk de felgene.

Jeg har ikke peiling på bil, uansett, kjempefin bil.

Ikkenoe jalla-shit, pent og rent.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget pen bil du har :thumbup: Har ikke så veldig sansen for Golf, men den her synes jeg er pen :yes: Håper ikke du skal sette på masse plastikk på den. Holde den mest mulig orginal. Penest da. Og om du skal ha platikk på så velg en clean type ;) Men fortsett på den samme gode veien som du har begynt så blir det nok veldig bra :)

Lenke til kommentar

lenge siden jeg har titta på denne tråden, skjedd endel sia sist? bytta frontlykter(?), tåkelys/blinkere, fiksa lyset i dash og ny frontleppe på tur?

var det mye strev og fikse instrument lyset? frista til og gjøre det selv. skjedd lite med golfen min, fått på øyelokk enest, og lagt om til sommerfelgene igjen da. må se om jeg ikke får ut noen oppdaterte bilder senere.. :wee:

driver også og vurderer lakke de bremse greiene i en pen båfarge, billig og enkel detalj som jeg tror vil gjøre seg! :)

Lenke til kommentar

Tja, har skjedd litt, vertfall.. :)

Sånn ca det du nevner, ja..

Lys i dash er ikke fiksa annet enn at jeg har to neon-lys som er kobla i sigarettenneren.. :p Harry, men praktisk. :)

Har lyst på hvite instrumentskiver og blått lys i hele dashen, men det får heller bli senere eventuelt.

Lakkering av de bremsegreiene er en god idè, ja, om det gjøres i rett farge.. :)

Lenke til kommentar
Har lyst på hvite instrumentskiver og blått lys i hele dashen, men det får heller bli senere eventuelt.

Lakkering av de bremsegreiene er en god idè, ja, om det gjøres i rett farge.. :)

5992211[/snapback]

Ja samme kunne jeg tenkt meg! men vi får se hva man gidder. frykter at det kanskje er litt mye demontering som skal til..

Var og kjøpte en boks med blå bremse caliper spray idag etter jobb, så blir ut og lakkere litt senere! ;) vurderte rødt også men tenkte at det var litt for standard, og har litt blått i logoen ved bakhjula samt blå xenon lys så det matcher jo. :D i verste fall får man bare lakkere over annen farge.

Lenke til kommentar

Fått gjort litt i dag, samt fikk besøk av Posten som hadde med noe morro.. :)

Fått montert luftedyser, emblemfri grill, frontleppe, bytta pære i ene sprederen, osv..

Montering av luftedyser..

IMG_2255.jpg

Fått på plass litt mer..

IMG_2258.jpg

Ferdig!

IMG_2263.jpg

Demontering av GTI/VR6-leppe..

DSC_1230.jpg

Demontering av panser..

IMG_2267.jpg

Carbonpanser!

IMG_2271.jpg

Emblemfri grill, ny frontleppe, samt carbonpanser..

IMG_2274.jpg

På BilXtra..

DSC_1248.jpg

:)

Lenke til kommentar

Takker.. :)

Hehe, det tar litt av ja.. Står vel i noen av de første postene i denne tråden at jeg ikke skal gjøre noe annet med den enn å lakke noen lakkskader.. Kan vel trygt si at det ikke helt gikk som planlagt.. :p

fuzzy; Skal prøve å få tatt noen en dag, må vaske den først, men må vente litt til lakken har stått litt.. :)

Lenke til kommentar
Fått gjort litt i dag, samt fikk besøk av Posten som hadde med noe morro.. :)

Fått montert luftedyser, emblemfri grill, frontleppe, bytta pære i ene sprederen, osv..

:)

6005301[/snapback]

nei fy dæven så rått! :green: har gått noen lapper her ja?

Hvilken frontleppe er det der? kostet mye? har tittet litt på denne selv fra eyecandyracing.no, men mest lyst har jeg jo egentlig til og bytte ut hele frontfangeren. kjøre noe rs4/cleanlook greier.

Lenke til kommentar

Hehe, ja det forsvant noen lapper, for å si det slik.. :D

Leppa er fra Mattig, kjøpte hos www.quality-autoimport.no..

Koster 1995 egentlig, men jeg fikk 800 kroner i rabatt visst, så betalte 1200 ferdig levert.. :)

Så selv på den hos Eye Candy, men den koster litt, gjør den ikke..? Pen er den vertfall.. Vurderte selv å bytte ut hele frontfanger, for det er mye pent å velge i der.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...