Marvil Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Her er bilde av det midlertidige dashbordlyset.. Om noen vet hvilke jekkpunkter man bør bruke på Golf 3 med garasjejekk, så mottas råd med takk.. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 akkurat bak framhjulene, så er det jekk punkter foran og bak så tar du det på der bakakselen sitter fast i karosseriet bruk skikkelige dioder, ikke slike "ferdige" greier.. blir bare jall! og lakk nåler og stå på! så blir det phett Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nåler og tall i UV-lakk, svarte skiver Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 akkurat bak framhjulene, så er det jekk punkter foran og bak så tar du det på der bakakselen sitter fast i karosseriet bruk skikkelige dioder, ikke slike "ferdige" greier.. blir bare jall! og lakk nåler og stå på! så blir det phett 5877372[/snapback] Å? Hvor langt inn fra siden..? Her er bilde bak, er det noe her i nærheten..? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg kjøpte vanlige 5W5 pærer og satte grønne pærehetter på. Dem hadde grønn, rød, gul og blå pærehetter også, kosta 49 kr og inneholdt 4st pærehetter til T5 (1,5W) og 4st T10 (5W5) 5874624[/snapback] Går det an og endre farge på lyset, sette andre pærehetter på originalpæren, som f.eks blå som passer bra i dashen? Vil det lyse sterkt nok av de? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Peisa på sommerdekk og nye blinklys/spredere med klarglass i fanger idag.. Det som er planen framover er å montere emblemfri grill, ny frontleppe, bakleppe, muligens fjerne tilhengerfeste (eller dildoen som noen velger å kalle den), samt lakkere noe greier rundt om. Under montering av lykter/dekk.. Nyvaska og klar til våren.. Frammefra.. Vrom! Fra siden.. Bakfra.. Mer bakfra.. Mer frammefra.. Monterte ny antenne her om dagen, den andre får bilen til å se radiostyrt ut.. Kommentarer mottas med takk.. Ligger mye mer bilder ligger i bildegalleriet, så det kan også sjekkes ut; LINK! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bilen er blitt behagelig å hvile øynene på. Pent. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Bilen din er så syykt fin! Det gjør set hvertfall med emblemfri grill diskrè bil, samtidlig som den er fet! vurdert å skifte enderør ? (eller er det bare møkkete ? ) Endret 9. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Takktakk.. Enderøra skal være pene dem, er bare jeg som har glemt å vaske dem.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 ok! da er det ingenting å si på de nok en gang, lovely car! selv om mange har golf, er denne den fineste jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ah sommerdekk allerede? skulle ønske jeg kunne slengt på sommerdekka, den ser skikkelig "sint" ut nå, på en sån "Jeg spiser sånne som deg til frokost" vis, er bare å bøye seg i støvet!. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hehe, er litt på grensa, så får heller legge om igjen om været snur. Varierer alt fra kuldegrader til 10 varmegrader.. Snødde såvidt igår, men ingenting som la seg, så da satsa jeg på sommerdekk idag.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Blir det ikke et hull i bakfangeren viss du tar bort "dildoen"? Btw: blir det noe emblemfri grill..? Endret 19. april 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Jupp, blir nok dessverre hull om dildoen forsvinner.. Så spørsmålet er om det er penest med dildo, eller med hull.. Emblemfri grill (pluss noe annet) ligger hos lakkerer, så skal høre med han hvordan det står til snart.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fine bilder, drit fin bil Selge den til meg om 1 år? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Fine bilder, drit fin bil Selge den til meg om 1 år? 5952231[/snapback] Takk for det.. Om den fortsatt ruller på veien og jeg er eier, så kanskje det, ja.. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hadde det vært mulig å få se noen bilder eller info om hva slags lepper du skal slenge på bilen?? Eller er det de du referer til som ligger hos lakker? Er det noe lingnende denne? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Frontleppa er den Mattig-greia du har bilde av, men bakleppa har jeg ikke bilde av, da jeg kjøpte den siste og den forsvant fra nettbutikken like etterpå.. Skal høre med lakkerern hvordan det står til, så kanskje det blir bilder snart.. --- Ut på tur, aldri sur.. Liten tissepause på Filefjell.. (det siste bildet er det litt Photoshop-senking) Lenke til kommentar
TKV Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Hvordan gikk det med sommer-dekk oppe på snøen der?? Du kan jo kanskje prøve å forklare hvordan den ser ut og se om du kan søke deg frem til den på nettet. Tviler på at den butikken du kjøpte den fra (quality autoimport?) er den eneste som selger den. Det blir sikkert bra med den leppa der Når du nå får leppe på både foran og bak kan du kanskje oppgradere sideskjørtene dine til disse x-line-sideskjørtene som jeg synes er litt tøffere med et lite ''luftintak på.. Endret 20. april 2006 av TKV Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Veien var bar, så det gikk fint.. På bildet stod jeg halvveis i veien og halvveis på snøen.. Skal se om jeg finner navnet på bakleppa etterpå.. Frontleppa er fra QA, bakleppa fra Autospar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå