Marvil Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Hehe, ser poenget ditt, ja.. Sikkert ikke morro å bli truffet av en slik i 80km/h.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Funnet ut av uuUuulinga da Marvil? Lurer også på hvem pigger det er snakk om Endret 26. januar 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Piggene på felgene og på bakluka på den svarte golfen (linket til på forrige side) Endret 26. januar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Har ikke funnet ut noe mer om ulinga, nei.. Får se om jeg finner noe logikk i det, og heller høre med et verksted.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kjører du piggdekk? Kan være resonans i hjulbuene.. Kan komme av alle typer dekk, men oftest piggdekk Dette kan høres på at det blir værre jo høyere farten blir.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Kjører piggdekk, ja, så kan jo være verdt å sjekke ut.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøv å sette på sommerdekk en dag det er forsvarlig å sjekk om lyden fortsatt er der.. Men husk å få ut all snø som evt. ligger i buene fordi det kan endre formen og resonansen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Kan se om været tillater det.. Ser ikke så lovende ut akkurat nå, med varierende temperatur mellom -1 og -12 og nysnø, men dæven så morro det er (helt til det smeller).. Endret 27. januar 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Prøvemonterte nye spredere/blinklys i klarglass som skal på når våren kommer.. Før; Etter; Syns det gjorde seg meg klarglass, spesielt siden det er forskjellig farge på blinklysa nå.. Skal forøvrig bytte pærene i blinklysa for å slippe den oransje fargen i reflektorene.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Småting utgjør store forskjeller Keep it on Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hehe, sant det.. Kommer forhåpentligvis noen flere visuelle forandringer bare snøen hadde forsvunnet sin vei.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det gjorde seg virkelig med euroclear lykter i fangern, den ser slikkelig slem ut Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Må få tatt noen bad boy bilder snart da Det veit vi du kan, så det Ellers så liker jeg Golf'en din, nesten vondt å si det, for har aldri likt golf! Men er vel det at du tar de småtinga kontra alle råner'ne som bare bestiller et skjørtekit og ferdig med det.. Liker detaljer Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 anders: ta av hovedlyktene dine, tørk dem skikkelig. og bruk blank silikon i alle skjøter mellom glass/lyktehus osv.. da slipper du denne dugginga! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hørtes ut som en god idè Det skal jeg prøve på min egen også.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 @Pluggen; Hehe, hyggelig.. Liker også detaljer, det gir en helhet lissom.. Er så kjedelig å ta bilder slik bilen er nå, med vinterfelger og full av is/snø.. Får heller vente til våren igjen før det blir noen gedigne foto-opplegg igjen, tror jeg.. @Dan; Har vurdert det, ja.. Men sjekka bak lyktene her om dagen, og ser at støvdekselet bak ikke var festa helt, så kan muligens ha noe med det å gjøre. Er vel åpent inn fra baksiden da.. Prøvde å ta av lykteglassa også, men de satt ganske bra med silikon/lim (litt usikker på hva det var).. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Grattis med dagen forresten Koste på deg og bilen en liten presang da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hehe, takktakk.. Det har blitt noen presanger til bilen ja, kanskje litt for mye.. Spredere/blinklys i klarglass Ny frontleppe (på vei fra Tyskland) Bakleppe (fikk den billig, så må se om den passer på bilen ) Ellers skal det på emblemfri grill (2 riller), samt muligens panserforlenger. Litt usikker på om den siste skal sveises, sparkles, eller bare skrus fast. Så om bare snøen hadde forsvunnet, så kunne jeg ha fått gjort diverse med bilen.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Noen bilder av bilen fra den siste tiden, fått gjort noe mer med den? Gjort noe spes med motor for eksempel, slik at den grå litt bedre? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Har ikke skjedd noe nevneverdig den siste tiden igrunn.. Litt dilldall er bestilt inn, men må lakkes og kommer ikke på før snøen er borte.. Gidder ikke kjøre mer brøytebil enn jeg gjør.. Bilen ser vel noe ala ut som dette enda, så er ikke så mye å ta bilder av.. Er ikke gjort noe annet med motor enn å sette på Votex-eksos. Er bare en 1,8, så man klarer ikke å få noe stor effektøkning uten å bruke alt for mye penger. Har lyst på luftfilter rett på innsuget for litt grommere lyd, men får se det an. Er ikke noe å hente effektmessig på disse motorene uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå