Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Prøvemonterte nye spredere/blinklys i klarglass som skal på når våren kommer..

 

Før;

IMG_1809.jpg

 

Etter;

IMG_1813.jpg

 

Syns det gjorde seg meg klarglass, spesielt siden det er forskjellig farge på blinklysa nå.. :p

Skal forøvrig bytte pærene i blinklysa for å slippe den oransje fargen i reflektorene..

 

:)

Lenke til kommentar

@Pluggen; Hehe, hyggelig.. :)

Liker også detaljer, det gir en helhet lissom.. :p

 

Er så kjedelig å ta bilder slik bilen er nå, med vinterfelger og full av is/snø.. Får heller vente til våren igjen før det blir noen gedigne foto-opplegg igjen, tror jeg.. :)

 

@Dan; Har vurdert det, ja.. Men sjekka bak lyktene her om dagen, og ser at støvdekselet bak ikke var festa helt, så kan muligens ha noe med det å gjøre. Er vel åpent inn fra baksiden da.. Prøvde å ta av lykteglassa også, men de satt ganske bra med silikon/lim (litt usikker på hva det var)..

Lenke til kommentar

Hehe, takktakk.. :)

 

Det har blitt noen presanger til bilen ja, kanskje litt for mye.. :p

Spredere/blinklys i klarglass

Ny frontleppe (på vei fra Tyskland)

Bakleppe (fikk den billig, så må se om den passer på bilen :p )

 

Ellers skal det på emblemfri grill (2 riller), samt muligens panserforlenger. Litt usikker på om den siste skal sveises, sparkles, eller bare skrus fast.

 

Så om bare snøen hadde forsvunnet, så kunne jeg ha fått gjort diverse med bilen.. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ikke skjedd noe nevneverdig den siste tiden igrunn..

Litt dilldall er bestilt inn, men må lakkes og kommer ikke på før snøen er borte.. Gidder ikke kjøre mer brøytebil enn jeg gjør.. :)

 

Bilen ser vel noe ala ut som dette enda, så er ikke så mye å ta bilder av..

vinter2.jpg

 

Er ikke gjort noe annet med motor enn å sette på Votex-eksos. Er bare en 1,8, så man klarer ikke å få noe stor effektøkning uten å bruke alt for mye penger. Har lyst på luftfilter rett på innsuget for litt grommere lyd, men får se det an. Er ikke noe å hente effektmessig på disse motorene uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...