sofarot Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Altså, man bare presser hjulbuen utover? Den kanten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Altså, man bare presser hjulbuen utover? Den kanten? 5368346[/snapback] Ja. Problemet er ofte at det er begrenset hvor mye man kan valse uten at lakken sprekker, så om man skal valse mye, så må man nok lakkere på nytt. Mange bruker bare en gummihammer og banker inn den "flippen" som går langshjulbuen, som dekket ofte tar borti.. Men med valsing, så "bøyer" man metallet utover slik at det blir større plass til dekk inni der.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det koster ikke noe særlig mer enn 500 per bue trur jeg, men skal det gjøres ordentlig, så sjekk tidligere jobber av han som skal valse Viktig at du ikke strekker stålet mer enn litt av gangen, da sprekker det fort.. Bruk en Turbo Torch (ikke riktig skrevet) for å varme lakken først, men ikke varm for mye da lakken bobler relativt fort Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Høres egentlig ut som en farlig operasjon Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Gå veldig enkelt og greit, så lenge ikke buen er gjennomrusta og fæl Med tanke på at du strekker stålet, så er det greit å begynne rolig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Høres egentlig ut som en farlig operasjon 5371851[/snapback] Du bør nok ha råd til å lakke det opp igjen dersom du gjør det første gang på din egen bil.. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ved valsing kan man også være OBS på åpning mellom skjerm\dør eller skjerm\fanger,for her skjer det mye. Når man drar ut buen er det gjerne noe annet som flytter på seg også Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ingen bombe akkurat, men jeg har mer bilder på lager.. Tatt på Lygna på vei hjem fra Gardermoen i dag tidlig.. Får ta en vask en dag, den blir relativt skitten av å kjøre Norge på kryss og tvers.. Og så ligger det div stæsj i galleriet.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Pen bil. Blir angeleyes som vanlige kjørelys, det? Eller er det parklys? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takktakk.. Ringene i seg selv er bare parklys, så alene kan dem ikke brukes.. Men sammen med spredere fungerer det som kjørelys på dagtid.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kan ikke du selge bilen til meg om ca 2 år når jeg får bil lappen? En av de fineste golfene jeg har sett (uten ville bodykits og alt det dritet) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Kan ikke du selge bilen til meg om ca 2 år når jeg får bil lappen? En av de fineste golfene jeg har sett (uten ville bodykits og alt det dritet) 5406517[/snapback] Hehe, skal vudere det om eg fremdeles har bilen.. Takk for det hyggelige tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Lygna ffs! Det skulle du ha sagt, jeg bor jo bare 10 minutter unna Lygnasæter.. Hehe.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Lygna ffs! Det skulle du ha sagt, jeg bor jo bare 10 minutter unna Lygnasæter.. Hehe.. 5409152[/snapback] Oh, hehe.. Men det var tidlig på morran.. Reiste vel herfra kl 6, så var vel på Lygna på returen rundt 9.. Fåt ta det neste gang.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Merk jeg sa STYLING, ikke lakkering. Det jeg mener for å få din bil lik den.. -Front spoiler -Badlook list -Ny grill... -Valsing (koster 750kr pr hjulbue) Trenger ikke alt det andre fancy greiene som nye lykter og sjiiiiit.... 5352707[/snapback] Fant smørbrødlista på denne bilen; Engine 8V crossflow 2.0L Custom air dam Neuspeed Pflo GIAC chip Remus Dual square tip Full catback Exhaust. Transmission Harlequin Chassis Pulled and lengthened fenders 1.5" in front and 3" in the rear H&R Stage 1 Ultralow Coilovers Wheels Artec S1 Edition Stahl porche wheels 16X9s all round with Custom Spike accents wrapped in Dunlop P9000 rubbers. Exterior Painted Porsche Boxster black with 9 coats of clearcoat Polished Audi A6 Handles Pulled and lengthened fenders 1.5" in the front and 3" in the rear with fenders blended into the european bumpers Full metal smoothed Boser hood Shaved Wiper nozzles Shaved European Front bumper with deleted fogs, indicators, and body lines Shaved European Rear bumper with deleted body line Shaved Rear Hatch Plate recess deleted VW badge deleted Shaved body side mouldings Mercedes Sprinter Vent moulded into passenger fender Projectzwo Side mirrors Rieger MK4 front lip Rieger M3 Sideskirts Moulded into the body Rieger GTS rear Diffusor FK Smoked Mk4 Powertech Headlights FK 2bar front grill with Chrome slats Smoked clear european tails Spike Accents throughout the car Hummer H2 Antenna Tinted Windows 20% tint on side windows and 5% in hatch Interior Porsche GT2 Sport Seats Momo Millenium Steering wheel ICE Stock Imponerende.. Mer info om bilen; http://www.durtydubs.com/members/vehicle_t...e.php?veh=10064 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Det kan man jo nesten like Har ikke tengt til å gjøre noe sånn med din kanskje ? Endret 26. januar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Hehe, er redd det overskrider mitt budsjett.. Har noen småplaner, men vil vente å se hvordan vinteren går først.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Biltilsynet hadde vel tjort en oppi et tre viss en hadde hatt slike pigger ut over alt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Tja, litt usikker på det egentlig.. De på felgene mener jeg er lovlige, jeg har vertfall "vært med" å godkjenne en som hadde lignende felger med slike pigger på (muligens mindre), men det var import med godkjenningspapirer. De på bakruta er vel mer farlige, men de er plassert bakpå så vet ikke hvor farlig det er da.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ser liksom for meg store personskader jeg med de piggene overalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå