Prytz. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) ... Endret 26. juli 2008 av Prytz. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Radisson SAS-hotellet er jo fint, prøv å få et rom i en av de høyeste etasjene, så får dere utsikt til hele byen. Tusenfryd anbefales hvis dere liker fornøyelsesparker. Det ligger en god halvtimes-tre kvarters kjøring fra sentrum, og det går også busser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Å ta kontakt med turist-kontoret i oslo er kanskje en idè, de har sånn nogen lunde peiling på hvordan prisene er på de forskjellige plassene Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hm.. Ting du / dere kan gjøre i Oslo sammen? Tusenfryd Shopping langs Karl Johan Gå en fin tur i Vigelandsparken. Flotte fontener osv. Ta en tur til Holmenkollen-tårnet? Edit: God idé, @kd. Endret 2. juli 2005 av dimiles Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis det er fint vær kan dere kombinere en tur i Vigelandsparken (Frognerparken) med en tur til Frognerbadet (ligger i Forgnerparken). Koster 65 kroner for voksne å komme inn. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Whatever you do, ikke hotell bastionen, med mindre du er into å bo i horeområdet. Og dra ut til en av øyene hvis du er et øymenneske. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Altså det fins jo massevis av Hoteller i Oslo som er ganske rimelige. Hvis jeg skal nevne et par som er bra og like gode som Plaza : Hotel Bristol Hotel Continental ( Dyrt da , Men Classy ) Hotel Stefan Hotel Bondeheimen Hotel Cecil Hotel Royal Christiania First Class Hotel Millenium Hotel Slottsparken Hotel Børsparken Haha kan nevne fler ettersom jeg jobber i et renseri og mottar masse tøy fra Alle hotellene i Oslo. De du ikke bør dra til er Hotel Munch og Hotel Terminus. Dårlig Service. Men angående pris så bør du ringe turist-kontoret i Oslo. De har peil på mye Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Whatever you do, ikke hotell bastionen, med mindre du er into å bo i horeområdet. Har bodd der jeg. Så det var derfor ja :!: Edit: Holder ikke Hardware.no til i strøket der? Endret 2. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har bodd i Oslo nesten hele livet, og har egentlig blitt lei av dette stedet, ikke så mye underholdende egentlig, men noe som får meg til å bli her er egentlig frognerparken, aker brygge og sånne ting. Anbefalles. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ... Jeg liker å gå i skogene rundt oslo.. (sykle da) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gå rundt i Oslo og "finn" Willy. - Skrik ut Willy midt på gata. De som snur seg heter Willy - Klem en fyr med stripete skjorte. Beware : Å Få deg en på tryne Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Is på Aker Brygge er alltid en slager. Dropp Tusenfryd, forresten, tar alt for mye tid. Ellers kan du jo finne ut om det er en eller annen bra konsert på Rockefeller (eventuelt en eller annen bar/klubb) dere kan tenke dere å gå på. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Trådstarter burde fortelle mer om seg selv, vi vet jo ikke om han er en total freak eller en helt vanlig person. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Trådstarter burde fortelle mer om seg selv, vi vet jo ikke om han er en total freak eller en helt vanlig person. Jeg stemmer for total freak Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Altså det fins jo massevis av Hoteller i Oslo som er ganske rimelige. Hvis jeg skal nevne et par som er bra og like gode som Plaza : Hotel Bristol Hotel Continental ( Dyrt da , Men Classy ) Hotel Stefan Hotel Bondeheimen Hotel Cecil Hotel Royal Christiania First Class Hotel Millenium Hotel Slottsparken Hotel Børsparken Haha kan nevne fler ettersom jeg jobber i et renseri og mottar masse tøy fra Alle hotellene i Oslo. De du ikke bør dra til er Hotel Munch og Hotel Terminus. Dårlig Service. Men angående pris så bør du ringe turist-kontoret i Oslo. De har peil på mye Man må ikke glemme Hotel Cæsar. Er jo et utrolig flott bygg Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Virker ikke helt som tådstarter vet hva han vil i byen (bortsett fra å ta med kjærsten på et fint hotel) Vil du ha en rolig bytur så er frognerparken aker, brygge og holmenkollen å anbefale. Vil du ha mer spenning kan du sjekke hvem som spiller på rockefeller i sommer og se om du kanskje kunne fått billet til øya festivalen (www.oya-festivalen.no), denne musikk festivalen i oslo er fra 10-13 august og er utrolig morsom. (9august er det klubbdag, ikke for de under 18 ) Men hvis du sier litt mer om hva du vil gjøre i oslo så kan jeg gi noen tips, hvor det er best is osv Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Virker ikke helt som tådstarter vet hva han vil i byen (bortsett fra å ta med kjærsten på et fint hotel) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Whatever you do, ikke hotell bastionen, med mindre du er into å bo i horeområdet. Og dra ut til en av øyene hvis du er et øymenneske. HAHA, jeg har bodd på Sentrum pensjonat. Garantert ca 12 ganger verre. Kom narkiser inn på rommet får å låne telefon for å ringe til snuten fordi kompisen var trua på livet med kniv pga noe gjeld Men, det var billig som faen og det eneste som var ledig i hele byen. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 De stedene staten bruker som hospits er baaaad:P Skikkelig bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå