Gå til innhold

System overload.

Prytz.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Radisson SAS-hotellet er jo fint, prøv å få et rom i en av de høyeste etasjene, så får dere utsikt til hele byen.

Tusenfryd anbefales hvis dere liker fornøyelsesparker. Det ligger en god halvtimes-tre kvarters kjøring fra sentrum, og det går også busser.

Lenke til kommentar

Altså det fins jo massevis av Hoteller i Oslo som er ganske rimelige. Hvis jeg skal nevne et par som er bra og like gode som Plaza :

Hotel Bristol

Hotel Continental ( Dyrt da :p , Men Classy )

Hotel Stefan

Hotel Bondeheimen

Hotel Cecil

Hotel Royal Christiania

First Class Hotel Millenium

Hotel Slottsparken

Hotel Børsparken

Haha kan nevne fler :p ettersom jeg jobber i et renseri og mottar masse tøy fra Alle hotellene i Oslo. De du ikke bør dra til er Hotel Munch og Hotel Terminus. Dårlig Service. Men angående pris så bør du ringe turist-kontoret i Oslo. De har peil på mye

Lenke til kommentar
Altså det fins jo massevis av Hoteller i Oslo som er ganske rimelige. Hvis jeg skal nevne et par som er bra og like gode som Plaza :

Hotel Bristol

Hotel Continental ( Dyrt da :p , Men Classy )

Hotel Stefan

Hotel Bondeheimen

Hotel Cecil

Hotel Royal Christiania

First Class Hotel Millenium

Hotel Slottsparken

Hotel Børsparken

Haha kan nevne fler :p ettersom jeg jobber i et renseri og mottar masse tøy fra Alle hotellene i Oslo. De du ikke bør dra til er Hotel Munch og Hotel Terminus. Dårlig Service. Men angående pris så bør du ringe turist-kontoret i Oslo. De har peil på mye

Man må ikke glemme

Hotel Cæsar.

Er jo et utrolig flott bygg :wee:

Lenke til kommentar

Virker ikke helt som tådstarter vet hva han vil i byen :) (bortsett fra å ta med kjærsten på et fint hotel)

Vil du ha en rolig bytur så er frognerparken aker, brygge og holmenkollen å anbefale.

Vil du ha mer spenning kan du sjekke hvem som spiller på rockefeller i sommer og se om du kanskje kunne fått billet til øya festivalen (www.oya-festivalen.no), denne musikk festivalen i oslo er fra 10-13 august og er utrolig morsom. (9august er det klubbdag, ikke for de under 18 :( )

Men hvis du sier litt mer om hva du vil gjøre i oslo så kan jeg gi noen tips, hvor det er best is osv :p

Lenke til kommentar
Whatever you do, ikke hotell bastionen, med mindre du er into å bo i horeområdet. Og dra ut til en av øyene hvis du er et øymenneske.

HAHA, jeg har bodd på Sentrum pensjonat. Garantert ca 12 ganger verre. Kom narkiser inn på rommet får å låne telefon for å ringe til snuten fordi kompisen var trua på livet med kniv pga noe gjeld :D Men, det var billig som faen og det eneste som var ledig i hele byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...