norris99 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 kjøpte nytt nytt aopen 6600 aeolus gt agp 128mb i dag. men det virker rett og slett ikke. har prøvd både analog og digital kabel. som oftest skjer det ingenting men jeg hører at vifta på kortet går. noen ganger ser jeg 'nvidia bios' på skjermen, andre ganger går det litt lenger men henger når ram har blitt talt opp, men som oftest kommer ingenting opp. kortet har en kontakt for vanlig 4 pins strøm, denne har jeg plugget inn. ellers har jeg athlon 2600+, msi/via, 1 gb ram noen tips? hvis ikke må jeg levere det tilbake på mandag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 satt i strømledningen til kortet? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 du må nok levere det tilbake, hvis det ikke kommer lengre enn opptelling av ram så er noe galt med kortet Lenke til kommentar
norris99 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 ja har satt i strømledningen. får vel levere det tilbake da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå