H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hva med dette bZerk kabinettet ? LCD Display og 4 vifter med LED's følger med, to på 120 mm og to på 80 mm! synes fargedisplayet på dette kabinettet var kult, men håndtaket hadde jeg greid meg uten... YY servercube tror jeg går for yy servercube, den var bare så praktisk, med masse muligheter Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva med dette bZerk kabinettet ? LCD Display og 4 vifter med LED's følger med, to på 120 mm og to på 80 mm! synes fargedisplayet på dette kabinettet var kult, men håndtaket hadde jeg greid meg uten... YY servercube tror jeg går for yy servercube, den var bare så praktisk, med masse muligheter Bare å ta av håndtaka da Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hva med dette? Jeg synes dette kabinettet hadde `Stil` med stor S Slick Eneste ulempen er at det ikke er mulighet for vifte forand.. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ok... BanAnus, kan du linke til ett kabinett, du linker bare til microplex Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 bare stusset over noe, i tittlen står det kabinett til 700,- yy servercube koster vel 1795,- noe som er litt over budsjettet men vis du vil å kjøp i vei det er nok et bra kabinett det der selv om jeg ikke har sett det i RL... men har hørt mye bra om det Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) mhm, prisen har vel egentlig ikke så mye å si, jeg skal ha et chassis som er bra, praktisk, god plass... og jeg my vel si at dette kabinettet utnytter plassen meget bra i og med at det er 2 delt EDIT: jeg fant ut at når jeg først skal ha ett kabinett så skal jeg ha et skikkelig bra ett med 1 gang, jeg har så allt for mangen erfaringer med Q-tec kabinetter som "knekker sammen" osv... Endret 3. juli 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Så nå spiller prisen ikke noe rolle lenger? Da er det plutselig mye mer å velge mellom. Har veldig sansen for disse kabinettene: ThermalRock - Circle Tower, Full Tower kr. 989 Stalker kr 1300 Endret 3. juli 2005 av venn Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) nei, egentlig ikke, er lei av skit som ryker lett, jeg skal ha en data nr. 2 nå, til å LAN'e med++ på den jeg har nå har jeg hat mangen kabisser, røyk 1 etter 1, nå har jeg Tt... kandalf selvfølgelig har hatt 5 kbinetter til min data tror jeg, nr1: skyhawk, der røyk el. frontpanel+ at det var meget lite 2: cooltek invader, der røyk festeanordingene for 5,25 " og 3,5" (skinner som rett og slett ramla av de forskjellige enhetene) 3: chieftec, dette var det jeg var mest fornøyd med av alle, men når Tt kandalf kom kjøppte jeg det 4: Tt kandalf, er ett konge kabineett, masse plass, meget god ventilasjon/kjøling, bra løsninger på det aller meste, meget sprekt utseende, hele 11 5,25" bayer, og alle kan bli disponert som 3,5", bare konge!!! så nå skal jeg ha ett som er skikkelig med en gang, i stedet for å kjøpe mangen kabinetter som ryker i tur og orden... så prisen spiller ikke noen rolle, men jeg må si at YY servercube virker super!!! Endret 3. juli 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da har du bestemt deg da. Syns selv YY ser ut som en kjedelig kontor-pc. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Enig der ja, men det går jo an å modifisere det selv. Servercube er jo et gigantisk kabinett med dermed masse muligheter. Man kan jo kjøpe katoder, vindu og viftekontroll og montere det på senere. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 jepp, masse muligheter, og masse plass med viftekontroll, lys, vindu(er) osv, kan denne boxen bli stilig tror jeg Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Sjekk dette da, Kandalf! Kult, hæ? Gidder man å bruke penger blir det veldig rått. Dessuten er det laget av 1.2 mm stål, dermed er det ingen risk for at det ryker. Endret 3. juli 2005 av lovehater Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 på side 1 har jeg linket til akkurat det samme lovehater mvh kandalf Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Neida....hehe...La ikke merke til det. Kabinettet var rått, men likte ikke den dragen helt. Personlig hadde jeg gått for et mindre kabinett, det er jo svært og tungt, dermed litt upraktisk å ta med seg. Men det ville ha vært bra for kjølingen om man utnyttet plassen helt. Tror det der kan bli et rått prosjekt! Endret 3. juli 2005 av lovehater Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Er ikke denne kul eller? Den er tom. ikke modda i det hele tatt. Et såkalt premodda kabinett Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 får du kjøppt slike da? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ok...BanAnus, kan du linke til ett kabinett, du linker bare til microplex hmm rart, vi prøver igjen fra komplett, vær så god Link Den på mickroplex er uten PSU. Anbefaler og kjøpe PSU selv.. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 post bilder når kabinettet blir ferdig! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 nettopp bestilt kabinett selv, Dette! ser kanskje ikke så spennende ut, og syntes ikke noe verken fra eller til om det første gang jeg så det. grunnen til at jeg valgte det er fordi det gir MYE for penga. en sinnsykt god lakkfinish og ingen kavlitetsmangler. gode muligheter for kjøling, spesielt for harddisken, da den er plassert på tvers i bånn av kabinettet, noe som gjør det lett å komme til jumpere og kabler. viftene foran er plassert slik at luftstrømmen passerer harddisken. alle kabler kan plasseres på baksiden av platen som holder HK slik at de ikke ligger i veien for luftstrøm, det ser dessuten penere ut. en diskret, blå temp. måler foran. dette koster kr 595 (u\ PSU) sjekk test på Guru3D Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Så veldig bra ut, men en ting jeg tenker på. Hvor mange hardisker får du putta inn i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå