H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hei, som overskriften sier leter jeg etter ett kabinett til ca. 700,- har lett igjennom prisguiden ett par ganger uten å finne noe serlig... er dette noe bra? er litt dyrt da... kom med forslag :-) Mvh kandalf Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 De har noen greie på microplex F.eks. dette (fås også i blått og sort, sort er billigest) De jeg har satt opp er uten PSU, skal du ha det med? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) greier meg uten PSU, skal ha en "pc nr 2" til å ha LAN med osv... har hatt cheiftec før, greie de du har satt opp sigen, store kabinett er tingen jeg liker stilrene kabinetter, elsker feks. dette. noen flere forslag? EDIT: skal jeg ha av denne serien sigen har satt opp, skal jeg ha dette mvh kandalf Endret 2. juli 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Dette er kanskje noe for deg, siden du liker stilrene kabinett? Fås også i sølv Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 nei... var litt vel lite... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den her er jo også veldig stilren http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7104HBK med lcdskjerm http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK Elsker de kabinettene til kvikksølv. Fåes også i sølv Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Glemte nesten den her(kanskje ikke så stilren, men tøff er den) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR105SHB Neste gang noen spør deg hvor mange ventilasjonshull kabinettet ditt har kan du svare 70.000 ! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) var stilig det, det ser ut som om du kan ha viter på hele sidedøren, stemmer det? 3x3 vifter, noen som vet om det går på mercury kabinettet? Endret 2. juli 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Tatt fra test på overklokking: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=13496&side=1 Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 ok, takk for hjelpen... er fremdeles ikke sikker på hvilket kabinett jeg skal velge, men jeg heller mest mot chieftec siden kom gjerne med flere forslag... mvh kandalf Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Syns du skal gå for den du liker best. Men må si at det er bra kjøling på mercury, veldig bra. Var ikke Mercury helt din smak? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) for å være ærlig så var ikke mercury helt min smak nei... liker chieftec, aner ikke hvorfor, bare liker dem tusen takk for hjelpen venn takk til deg og sigen aner fremdeles ikke hva jeg skal ta... tenker slik: mercury er det masse små huller i på siden(e), så generellt vil vel støy høres bedre i dette kabinettet enn i mer tette kabinetter,... samme gjelder vel (bare i høyere grad) 3r system sitt alternativ... derfor tror jeg at chieftec er det beste alternativet (av disse) kom fremdeles gjerne med flere forslag EDIT: fant denne, den er utrolig praktisk da!!!! mvh kandalf Endret 2. juli 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Forstår at du heller mer mot Chieftec, de har jo gode løsninger og gode kabinett, og de ser egentlig ikke så værst ut heller (og de er 100% moddbare) YY ServerCube er et godt valg etter det jeg har hørt, du får det du betaler for, og litt til. Tror du trygt kan gå for det Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 tror faktisk jeg går for yy server cube, den var konge, og den slo vel chieftec(men chieftec er jo en litt annen type kabinett i dette tilfellet) i praktiske løsninger dette ser ut til å være ett bra kabinett, tror det er ett bra valg takk for all hjelp PS: er fremdeles åpen for flere forslag Mvh kandalf Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Syns nå alikvell, uansett hvor fine andre kabinett er at du skal ta en titt på dette : Her Så vet du hva som vekker oppsikt, og garantert gir dine lanvenner en god latterkule. Fra spøk til alvor: Jeg ville også gått for et Chieftec. Som nevnt, de kan moddes så det holder. Bare se her: Bit-tech's hl2 mod Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 hehe stilig den pingvinen da har sett den før, denn hadde vekka oppsikt ja, hehe... tviler på jeg gidder den jobben med det de har gjort da men sjekk her da dere!!! legg merke til dragen på siden (vinduet) og scorpionen på toppen det var bare nice da, jeg tviler på jeg gidder å prøve på noe slikt da hadde garantert ikke fått det til heller jeg tror likevel yy server cube er ett bra valg, pga alle de smarte løsningene, ogg den gode kjølingen bare en ting... skal jeg ha den eller den?, det er fronten som er forskjellig... jeg likkte best denne da Mvh kandalf Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hva med dette bZerk kabinettet ? LCD Display og 4 vifter med LED's følger med, to på 120 mm og to på 80 mm! Endret 3. juli 2005 av lovehater Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Personlig synes jeg det er überstygt! Litt plastfaktor og masse er herma på.. Ferdigmodda også! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg derimot digger det store farge-displayet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå