TheOats Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Altså den menyen som kommer når man trykker ctrl, alt, del, hvor du kan se hvor mye prosessoren jobber og alle programmene som kjørerer i xp pro har "mistet" alle knappene og menyene, det er også bare en liste over de programmene som kjører, før kunne jeg se mange flere systemer som gikk i bakrunden. Det er ikke noe "File" eller "Edit" eller noe sånt, hva er det som har skjed?? Har Windows xp pro i engelsk versjon, har ikke noen service pakker (det er på en pc uten internet). Takker for all hjelp Endret 2. juli 2005 av The (only) O Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Noe sånt du tenker på? For å fikse det, bare dobbelklikk på f. eks. det røde feltet jeg tegna Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har Windows xp pro i engelsk versjon, har ikke noen service pakker (det er på en pc uten windows). ¿Que Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Har Windows xp pro i engelsk versjon, har ikke noen service pakker (det er på en pc uten windows). ¿Que Hehe... mente internet, skal fikse. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Noe sånt du tenker på? For å fikse det, bare dobbelklikk på f. eks. det røde feltet jeg tegna steike ikke verre enn det altså, har undret meg over det lenge. lurer på hva som er vitsen med den "fungsjonen"? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) ¿Que Off topic, men hva betyr egentlig det? Endret 2. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ¿Que Off topic, men hva betyr egentlig det? Que er spansk og betyr hva. eks: Que pasa= Hva skjer. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ¿Que Off topic, men hva betyr egentlig det? Que er spansk og betyr hva. eks: Que pasa= Hva skjer. Er det ikke det den lille servitør fyren i hotel i særklasse sier hele tiden når han ikke forstår hva de sier? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Er det ikke det den lille servitør fyren i hotel i særklasse sier hele tiden når han ikke forstår hva de sier? Manuel ja. Var vel nesten det eneste han sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå