Talker Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er det billigere å bestille cd-r plater fra nettbutiker? I så fall hvor? eller er det billigst å kjøpe fra elkjøp etc.? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er ikke det bare å ta seg en liten titt da? Det er (nesten) alltid billigere med disker og brennbart media på nett. Men så kommer frakta og ødelegger. Så om du bare skal ha 5 cd-r vil det alikevel bli billigere å kjøpe det i den lokale butikken. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Nei jeg må jo kjøpe en kod del når jeg først er i gang da... Men jeg har ikke helt funnet ut hvor de selger best mulig utvalg a cd'r til billigst mulig penge jeg. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Norwaydisc PXP Disse har plater av alle kvaliteter og prisklasser, men jeg har også registrert at Elkjøp selger 50 stk. Verbatim til 79,- eller 89,- (husker ikke nøyaktig pris) . Rekner med at Elkjøp prisen er kampanjepris. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Elkjøp har hatt samme pris en god stund nå. Prisene på 25 stk Verbatim (i spindel) hos Elkjøp er faktisk god den. 39,- hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Vaneligst å kjøpe i spindel altså? Liker å ha med cover jeg. Hvordan dere oppbevarer cd'ene da? I mapper og sånnt? Eller kjøper dere cover etterpå? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Med over 250 cd'r så er det ikke morsomt med cover lenger. Selv oppbevarer jeg de i cd-mapper. Har en med plass til 200 stykker i (den er det filmer i), mens har en liten handy en på 30cd'er der jeg har win, drivere, de beste dvdfilmene og litt annet jeg er glad i Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er sjelden jeg kjøper Cover plater hadde jeg aldri hatt plass til. Kjøper på spindel og oppbevarer i mapper. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg få vel begynne slik jeg å da.... Har ikke brent ut så mye enda men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå