Ni kon Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Vi gratulerer Link NR 1 Bizardo aka Jan ERik Vangen vant (ikke overraskende) NR 2 Ove Petter Tro (vet ikke om han er medlem på forumet) NR 3 Snekker`n aka Hjalmar Johansen Vi gratulerer Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gratulerer ja. Må ha vært vanskelig å bestemme vinnerne tenker, syns alle var geniale Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gratulerer ja, vel fortjent 1. plass til Bizardo! PS: Liten leif i 1. post, det heter Hjalmar Johansen aka Snekker`n, ikke omvendt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Pirke pirke.. Grattis til folka! Velfortjent.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei. Det er jeg som er Ove. :-) Og har vært på forumet her i flere år ja, men ikke vært så aktiv de siste månedene. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer Ove. Jobber du med elektronikk eller, for dette var sykt bra .D Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jobber nok ikke med elektronikk nei. Data... Det var jo ikke stort jeg trengte elektronikk til, det som var mest lodding med var LDC'en. Har deler nok til en ny PC nå, får se om jeg finner en gammel Betamax-spiller... ;-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg er dypt imponert. Kanskje ditt neste prosejkt kan bli dekt av overklokking.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå