chokke Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Vil anbefale deg å starte warlock.Har selv en 60 mage, men det ble litt begrenset med bare MC og onyxia liksom, så jeg startet en warlock. Det åpnet en helt ny verden for meg. Burde prøves. hva mener du at det ble begrenset med onyxia og mc, kan en warlock gjøre så mye mer annerledes? Med det så mener jeg at jeg har kjørt nok strat/scholo/dm-runs til at jeg er ferdig der (!) Det varliksom bare MC og onyxia som var spennende, så da må man ha noe å gjøre på dagtid. åja, misforstod det du skrev ^^ . Trodde du mente at warlock hadde mye mer å gjøre i end game enn mage, men at warlocken (som like gjerne kunne vært warrior) har noe annet å gjøre - levle Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 al'akir er ca 50:50 alliance/horde. horde har ca 4 guilds som gjør mc, onyxia osv..... Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 warrior er insane i PvP... bare noobs som ikke har peil sier noe annet... ffs er snakk om en med 5k+ HP, 6-8k+ armor, vanlige slag som critter for 1600dmg... warriors can 2 shotte cloth og leather ofte nok til at det har noe å si i 5vs5-10vs10 har rogue og priest som er lvl60. skal love deg jeg har følt 2x 1600crits Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har selv en lvl 41 warrior, kan ikke si at jeg eier spess i pvp enda... kan være utdatert våpen, og mangel på skills men, men... Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hmm ok da tok vel feil angående migration til sylvanas, mente jeg hadde sett det en gang :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå