chokke Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har tidlige spilt på the maelstorm, men horde er seriøst tragiske... ikke skjønner de engelsk (eller noen av de) og er umulige i instancer. Og jeg har spilt hunter til lvl 28, rogue til 44, mage til lvl 18 og shaman til lvl 20. Den morsomte hittil var shaman med 2 hånds, men var ikke no fart, var bare å stå å slå. Men hvis jeg begynner på en annen server så får jeg ohvertfall aldri oppleve MC og onyxia osv... Noen tips? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg ville fortsatt med den du synes det er morsomst med. Jeg har selv, 49 hunter, 34 rogue, 26 mage, 16 paladin og den jeg startet sist med 55 priest. Selv synes jeg priest er gøy og den skal bli lvl 60 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 men er litt kjipt da, "alle" er shaman eller rogue. Men hvilken server burde jeg ta? the maelstorm er... vel... latterli OT: hvordan gikk det med horde i MC på the maelstorm? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Sylvanas en av de 'nye' serverene (mange lvl 60 der også nå) er en god server iallfall for horden. Mange norske folk, men i de laveste levlene er det mange som nettop har begynt å spille. En fordel er at denne er low populated og medium om kvelden, derfor blir du mye sjeldnere ganket. Skulle _jeg_ begynt på en ny en ville det vært en undead mage på Sylvanas. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) problemet er at jeg har noen alliance folk på sylvanas . the maelstorm er også en av de nye. Men hvordan er miljøet blandt lowbiesene da på sylvanas? EDIT: jaja, fortsetter presten min på sylvanas (allied) Endret 2. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 grunnen til at d er noen lvl 60 folk på sylvanas er vel at d var char copy dit en gang... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 grunnen til at d er noen lvl 60 folk på sylvanas er vel at d var char copy dit en gang... det kan ikke være grunnen? Sylvanas kom samtidig med the maelstorm og mange som har lvla 1-60 der... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hmmm prøv warrior, warlock eller druid dritfunn pluss med warrior: all armor, de meste våpen untat wand.. bra melee.. minus: ingen spells.. må være skilla for og eie i pvp warlock: pluss: kan summone mange kule minion.. får sin egen feelsteel hest som man kan summone(tar litt mana)... kraftige spells(mye damage) minus: kan bare bruke cloth... lite våpen.. dårlig melee.. ikke like bra AOE som mage.. kan lett bli drept i visse situvasjoner druid pluss: har dot(moonfire) craftige spells, kan gjøre seg om til dyr, har stealth i katteform. minus: dyrene er ikke like bra som warrior(bear) cat(rogue).. lite dps Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) minus: ingen spells.. må være skilla for og eie i pvp Så en caster må ikke ha skills for eie i pvp? er det du prøver og si`? Endret 2. juli 2005 av GtReBra Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 holde rmeg til presten enda Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 minus: ingen spells.. må være skilla for og eie i pvp Så en caster må ikke ha skills for eie i pvp? er det du prøver og si`? nei lol.. warrior er bare litt for mye nerfa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 du glemte å nevne alle DoTene til lock. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 du glemte å nevne alle DoTene til lock. bra at du passer på Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Priest eller warrior. Det blir aldri nok av de. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 grunnen til at d er noen lvl 60 folk på sylvanas er vel at d var char copy dit en gang... Var ikke det, men for de mest ihuga wow-spillerene tar det max 3-4 uker å bli lvl 60 Derfor er det allerede blitt ganske mange lvl 60 folk på sylvanas, er selv en lvl 49 shaman der... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det har aldri vært char transfer til sylvanas. Men selv om det er en av de nyere serverene er den vel rundt 2 måneder gammel, og det er mange av de mer 'hardcore' folka som spiller der. I min guild er vel rundt 20% 60. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vil anbefale deg å starte warlock. Har selv en 60 mage, men det ble litt begrenset med bare MC og onyxia liksom, så jeg startet en warlock. Det åpnet en helt ny verden for meg. Burde prøves. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 grunnen til at d er noen lvl 60 folk på sylvanas er vel at d var char copy dit en gang... Har aldri vært det.... Er vel ikke så mange lvl 60`s...vi er den beste guilden der og vi har 55 lvl 60`s... Bare hardcore grinders Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Vil anbefale deg å starte warlock.Har selv en 60 mage, men det ble litt begrenset med bare MC og onyxia liksom, så jeg startet en warlock. Det åpnet en helt ny verden for meg. Burde prøves. hva mener du at det ble begrenset med onyxia og mc, kan en warlock gjøre så mye mer annerledes? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vil anbefale deg å starte warlock.Har selv en 60 mage, men det ble litt begrenset med bare MC og onyxia liksom, så jeg startet en warlock. Det åpnet en helt ny verden for meg. Burde prøves. hva mener du at det ble begrenset med onyxia og mc, kan en warlock gjøre så mye mer annerledes? Med det så mener jeg at jeg har kjørt nok strat/scholo/dm-runs til at jeg er ferdig der (!) Det varliksom bare MC og onyxia som var spennende, så da må man ha noe å gjøre på dagtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå