Gå til innhold

weapon eller armorsmith

Anbefalte innlegg

Hei!, jeg er en human paladin som snart skal velge om jeg skal bli en weaponsmith eller armor smith.

-Hva mener dere er best av de to tingene?

-Hvilken vil jeg få mest nytte av?

-Hvilken tjener jeg mest på?

-Er det andre ting jeg bør vite før jeg velger?

Jeg håper at dere kan hjelpe meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle fete armorsmith oppskrifter er dritsjeldne.. (Lionheart Helm, Stronghold Gaunlets). Sikkert lettest å tjene gull på weaponsmith.

Det eksisterer ikke noe fasitsvar på hva som er "best".

Du vil få nytte av en retning når du får en sjelden/god oppskrift. Eksempelvis Weaponsmith og Arcanite Reaper, Armorsmith og Lionheart Helm.

Merk at å levle blacksmithing er dyrt.

Lenke til kommentar
Sikkert lettest å tjene gull på weaponsmith.

Da høres weaponsmith veldig fristende ut. Jeg tror det viktigste for meg er at jeg kan tjene penger. Men hvorfor er det lettest å tjene på det?

Merk at å levle blacksmithing er dyrt.

Mener du etter at man har valgt en av de to veiene? For jeg har ikke hatt noen problemer til 217.

spør guilden din hva de har mest bruk for

Hehe, dette er et veldig viktig valg for meg, så jeg kan ikke først å fremst velge det guildet mitt trenger.

Lenke til kommentar

Hehe, dette er et veldig viktig valg for meg, så jeg kan ikke først å fremst velge det guildet mitt trenger.

Det er jo akkurat det spillet går ut på(så å si), at du skal hjelpe dine medspillere. Spesielt når du er i en guild!

Slik jeg ser det da...

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det spillet går ut på(så å si), at du skal hjelpe dine medspillere. Spesielt når du er i en guild!

Slik jeg ser det da...

Herregud da, det er jo en helt annen diskusjon!

Lenke til kommentar
alle er wepsmith, få er armorsmith. hva tror du du tjener mest på?

På Burning Blade vil jeg si at det er weaponsmithing det er mest penger i. Så å si INGEN er villig til å betale det det koster for å lage armor etc. Jeg var armorsmith tidligere, og hadde vel ganske så mange gull mer i utgifter enn i inntekter. Jeg gav fort opp blacksmithing til fordel for skinning, og jeg angrer vel ikke akkurat veldig mye på det.

Lenke til kommentar

weapon smith:

Arcanite Reaper

Dawns edge

Heartseeker

og om du tar rep quester for dark iron dwarfes er det noe der.

Armor smith:

Lionheart helmet (+critt sak)

Noen hansker som jeg ikke husker navnet på

Enchanted Thorium Serien, som er fete for tanks.

Men alt i alt, Weaponsmith tjerner du mest på, ikke så¨mange som vil kjøpe armor smith saker, da du finner en del som er like bra/bedre (i forhold til pris)

Finner liksom ikke så mange bra våpen, så lett som craftables (reaper, heartseeker og dawns edge er populære hos, warriors/rogues/hunters)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...