Gå til innhold

Sort, støyfritt og stilrent

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er ute etter et kabinett i sort stilren finish som ikke bør være noe særlig over 1000,- Det bør også være svært stillegående vifter i, samt en separat 500W strømforsyning til en 939 plattform. Denne må også være svært stillegående.

noen tips folkens? :yes:

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med stål, vs aluminium? Alu bedre til kjøling, og stål motvirker vibrasjoner ?

Ser at det Lian-Li kabbet har 2 stk. 120mm ADDA-vifter medfølger, hver av dem med støynivå på kun 16 dB(A). Finner man vifter på 120mm som gir vesentlig mindre støy enn dette, som kunne være et alternativ å bytte ut mot ?

Skulle også likt å sett en review eller to på de kabinettene.

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar

Finner ikke noen tester av de, desverre :sad:

Viftene har jeg hørt at skal lage litt mer lyd enn oppgitt, så hvis du vil ha andre vifter, så kan jeg personlig annbefale SilenX-vifter, og har hørt mye bra om papst og MIST-viftene, de finner du på microplex ;)

Det du sier om stål vs alu stemmer, men jeg tror ikke et alu-kabinett hjelper så veldig mye med temperaturen.

De største forskjellene er nok at alu er mye lettere enn stål, og at stål er bedre på vibrasjonsstøy :hmm:

Lenke til kommentar

Så da har vi Antec, Lian li og Cooler master hehe.. klarer ikke helt å velge mellom dem =/ Vil jeg få problemer med noen av de kabinettene med tanke på fremtidsrettet.. i hvert fall med tanke på 1 år frem i tid?

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar
Så da har vi Antec, Lian li og Cooler master hehe.. klarer ikke helt å velge mellom dem =/ Vil jeg få problemer med noen av de kabinettene med tanke på fremtidsrettet.. i hvert fall med tanke på 1 år frem i tid?

Det tviler jeg sterkt på. BTX-standarden er jo på vei, men det vil nok gå langt mer enn ett år før ATX er faset ut.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe den Viftestyringen.. men skulle hatt det litt mer stilrent.

Finnes det også noen tilsvarende viftestyringer som man kan slå viftene helt av med, som passer bedre til mitt Lian li kabbis ? Jeg tenker da på stilrene viftestyringer, trenger ikke da å være en slik som man monterer i 5.25" brønnen.

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...