Yoruk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Heisann! Jeg er ute etter et kabinett i sort stilren finish som ikke bør være noe særlig over 1000,- Det bør også være svært stillegående vifter i, samt en separat 500W strømforsyning til en 939 plattform. Denne må også være svært stillegående. noen tips folkens? Endret 2. juli 2005 av Yoruk Lenke til kommentar
2ern Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva med dette? Jeg har denne PSUen, den er så godt som lydløs. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kan annbefale den PSU`en som Erik-Tor linker til, kabinettet har jeg ikke noen erfaringer med. Har derimot hørt masse bra om dette Lian Li-kabinettet, og det koster jo mindre enn det du er ute etter Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hvordan er det med stål, vs aluminium? Alu bedre til kjøling, og stål motvirker vibrasjoner ? Ser at det Lian-Li kabbet har 2 stk. 120mm ADDA-vifter medfølger, hver av dem med støynivå på kun 16 dB(A). Finner man vifter på 120mm som gir vesentlig mindre støy enn dette, som kunne være et alternativ å bytte ut mot ? Skulle også likt å sett en review eller to på de kabinettene. Endret 2. juli 2005 av Yoruk Lenke til kommentar
2ern Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hvis du leser denne tråden, så finner du fort ut at de viftene ikke er på 16 db, men 24.7 db. Det du kan kjøre er å kjøpe viftestyring, for eksempel denne , da burde det nok bli ganske så stille. Endret 2. juli 2005 av Erik-Tor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Finner ikke noen tester av de, desverre :sad: Viftene har jeg hørt at skal lage litt mer lyd enn oppgitt, så hvis du vil ha andre vifter, så kan jeg personlig annbefale SilenX-vifter, og har hørt mye bra om papst og MIST-viftene, de finner du på microplex Det du sier om stål vs alu stemmer, men jeg tror ikke et alu-kabinett hjelper så veldig mye med temperaturen. De største forskjellene er nok at alu er mye lettere enn stål, og at stål er bedre på vibrasjonsstøy Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hva vil fordelen være med å spytte i en 7-800 kr mer.. sånn ca 1700,- ? Noen kab. i denne prisklassen som vil være betraktelig bedre ? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Antec P180 skal komme i sort også etter det jeg har hørt, det skal være litt støydempet også. Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Så da har vi Antec, Lian li og Cooler master hehe.. klarer ikke helt å velge mellom dem =/ Vil jeg få problemer med noen av de kabinettene med tanke på fremtidsrettet.. i hvert fall med tanke på 1 år frem i tid? Endret 3. juli 2005 av Yoruk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Så da har vi Antec, Lian li og Cooler master hehe.. klarer ikke helt å velge mellom dem =/ Vil jeg få problemer med noen av de kabinettene med tanke på fremtidsrettet.. i hvert fall med tanke på 1 år frem i tid? Det tviler jeg sterkt på. BTX-standarden er jo på vei, men det vil nok gå langt mer enn ett år før ATX er faset ut. Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Takker for tipsene. Bestillte meg et lian li jeg, med den mist psu'en =) Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 grattis da! =) du må komme med erfaringer og bilder når du har fått tingene da!!!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du har nok tatt en klok avgjørelse her, tror ikke du blir suffet Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Vurderer å kjøpe den Viftestyringen.. men skulle hatt det litt mer stilrent. Finnes det også noen tilsvarende viftestyringer som man kan slå viftene helt av med, som passer bedre til mitt Lian li kabbis ? Jeg tenker da på stilrene viftestyringer, trenger ikke da å være en slik som man monterer i 5.25" brønnen. Endret 22. juli 2005 av Yoruk Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Du kan jo bare modde den viftestyringen du linker til inn i et originaldeksel, mer stilrent enn det får du vel ikke til Lian LI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå