TLZ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Deep Purple - Highway Star Teh rånesang. Definetivt. Nobody gonna take my carI'm gonna race it to the ground Nobody gonna beat my car It's gonna break the speed of sound Oooh it's a killing machine It's got everything Like a driving power big fat tyres and everything I love it and I need it I bleed it Yeah it's a wild hurricane Alright hold on tight I'm a highway star Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Kvifor ha dårleg musikk i bilen når du har brukt fleire tusen på anlegg? Eg høyrer utelukkande samme musikken i bilen som ellers. Å ha musikk som dunker meir for å imponere (om dei blir så imponert er ein annan sak ) damene som går forbi går meg hus forbi, skrur helst ned eg Men det meste med høg bass funker vel. Dog, Lowrider (the song) er ein sikker vinnar. Endret 2. juli 2005 av zeph Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Rage Against The Machine - Rage Against The Machine (album) rocker i allefall helt ekstremt i bilen min. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Åge Åmli Band - Påskerally på Riksveg nr. 9 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 når man sier det sånn, hva med DDE - ee sææx? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jefferson Starship - We Built This City Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Åge Åmli Band - Påskerally på Riksveg nr. 9 åsmund åmli band Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) "Jon Bon Jovi - Living on a prayer" er en konge "råne" sang. Rånte med den igår, evig rå sang! "We're halfway there!" "Tomoyasu hotei - battle without honor or humanity" er også en god råne sang. Endret 2. juli 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 nick:MacManus Veldig på skjæjva men, MacManus fra OZ? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) "Jon Bon Jovi - Living on a prayer" er en konge "råne" sang. Rånte med den igår, evig rå sang! "We're halfway there!" Det må være den ultimate rånesangen, ja For øvrig: Europe - The Final Countdown Endret 3. juli 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 "Jon Bon Jovi - Living on a prayer" er en konge "råne" sang. Rånte med den igår, evig rå sang! "We're halfway there!" Det må være den ultimate rånesangen, ja For øvrig: Europe - The Final Countdown Du lager spyfjes til sangen jeg foreslo og foreslår selv final countdown? jeg sier bare LOL! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 "Jon Bon Jovi - Living on a prayer" er en konge "råne" sang. Rånte med den igår, evig rå sang! "We're halfway there!" Det må være den ultimate rånesangen, ja For øvrig: Europe - The Final Countdown Du lager spyfjes til sangen jeg foreslo og foreslår selv final countdown? jeg sier bare LOL! Det er fordi begge låtene er særdeles rånete, og jeg misliker begge svært mye Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ACDC - Highway to hell Groove Coverage - Runaway Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 80-tallsrock, SOAD går det mye av. ALT annet enn trance, det siste jeg trenger når jeg kjører er å høre på en tysker på syre som har remixet themet til Turtles på Nintendo. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Roger Miller - King of the Road.mp3 Evt. samme låta med Elvis Lenke til kommentar
€THA Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg for min del liker Metallica - Battery Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg bruker å råne med Gorgoroth, Vital Remains og Anaal Nakrath. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå