Rebel-Rider Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Har vært på Custom Shop på Sortland og handla litt, her er en liten sniktitt Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Brukte en time på å montere filteret, det som tok mest tid var å finne rett plass å putte temp målern til lufta og lage et feste til den Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Pent filter.. Skal du ha (d)effekt anlegg også eller? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke det. Orginal anlegget til Camry er på 2,25 tommer så tror ikke det er så mye å hente på å gå opp til 2,5 toms effektanlegg, men en ting kan jeg si, motorlyden ble enorm! og den dro en god del lettere på høye turtall, og ikke minst folk snur seg når jeg kjører forbi Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke det. Orginal anlegget til Camry er på 2,25 tommerså tror ikke det er så mye å hente på å gå opp til 2,5 toms effektanlegg, men en ting kan jeg si, motorlyden ble enorm! og den dro en god del lettere på høye turtall, og ikke minst folk snur seg når jeg kjører forbi Synd det ikke er noe og se på da.. Men få deg noen felger og senkesett, så blir det vel bra. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) ikke noe å se på? den er jo ikke stygg da felger: når jeg får kloa i orginale camry alufelger ja Senkesett: hehe den er utstyrt med "bad road kit" og det er ikke uten grunn Fant disse å satt på, så mye bedre ut en de orginale delvis ødelagte kappslene. Kostet meg 129 kr for et set Endret 13. juli 2005 av zandro Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nei nei, for all del.. den er ikke stygg...! Men med senkesett og felger, så blir det mye mye bedre.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Da jeg skulle ut å kjøre i dag hadde plutselig Lo trinet på varmeapparetet tatt kvelden, mens trinn 1, 2 og 3 fremdeles fungerte. Viste men en gang hva det var, så jeg måtte demontere hanskerommet og fjerne dekslet rundt haskerommet og selve viftemotorn for å komme til effektmotstandene. Men har desverre ikke noe bilde av den pga at jeg glemte det (nei blir ikke å rive alt ned igjen for å ta et bilde ) Effektmostanden er nå byttet og Lo trinnet funker igjen Slik ser det ut bak hanskerommet når alt er revet ned En DENSO 12v viftemotor (Tro meg, den slår en Delta *any day* ) Her stod effektmostandene. Det er 4 poler med motstandstråd vikkelt som en spole og loddet mellom de forskjellige polene Vel her har vi kontakten til Vindusheisene og sentralåsen, eneste du trenger er ei dør med sentralås og vindusheis (mao de som har XL og XLi kan får dette de også ) Her er spesial høytalerene fra pioneer jeg kjøpte som passer til camry Endret 18. juli 2005 av zandro Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 rått.. skal ikke si så myeom bilen, da jeg ikke syns at riskokere fra 80 tallet fenger meg mest.. men fintinteriør.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 så putter vi smokken i munn og sutter vidre.. Over til det normale liv: Hadde det ikke vært kult å få helt blankt blinklysdeksel foran, med diadempære i? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Tar vel ca en halvtime å lage, har plexiglass liggende som det bare er å kutte til å pusse litt med sandpapir Diadempære må jeg bestille fra nettet. men om det ser ut er en annen ting.. Endret 19. juli 2005 av zandro Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe har fått tak i ECU boksen fra en Gen3 3S-FE (150hk) den er også chipbar *gni seg i hendene* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du skal vell ikke selge bilen? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Selge bilen? jeg har jo nylig kjøpt den! og dessuten begynte det jo å bli morro nå Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Du vil selge. *Jedi mind trick* Neida. Veldig fint eksemplar du har av camry. Btw, om du bestemmer deg for og selge den. Pm meg Endret 21. juli 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Her er den nye ECU boksen Her er Pinout på ECU boksen Boksen støtter Piggyback computern fra Apexi, noe som ikke er så dumt ADVARSEL: IKKE tull med denne boksen, vist en ikke har den rette kunnskapen så kan det resultere ødelagt ECU og motor i værste fall. modifiseringer gjøres på eget ansvar! Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Må nesten inn og skrive litt hos deg også Du vet vi toyota gutter altså haha har noe til felles :-P neida hehe Bilen din er strålende, står faktisk en ganske lik bil henne i gata her hos oss, bare i sølvgrå farge eller metallic kanskje Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ser ut til at ECU oppgraderingen blir utsatt en stund. Har fått sensorproblemer som utarter seg i at bilen ikke vil dra skikkelig før 4500rpm, har mistanke om at en temp sensor eller trottle sesorn er gåen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Altså, det er helt snålt at den kjerra har 130hk ! Syke Men det er hissig maskin, vil helst ikke uttale meg om mine meninger om fasongen på kjerra. Mye kjøpte du den for ? Endret 31. juli 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg