Jankee Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har gjort nokre målinger i det siste på linja min og fått svært forundelege resultat For nokre dager sidan fekk eg denne testen: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Men i dag toppa det seg virkeleg, takker og bukker til canal digital som har gitt meg verdens feitaste linje: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 :!: Funket fint her iallefall Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Men i dag toppa det seg virkeleg, takker og bukker til canal digital som har gitt meg verdens feitaste linje: Haha, så bra. -Jar Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Det funka ikke her.. Det bare stopper hele greia. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Det funka ikke her.. Det bare stopper hele greia. vent litt da edit: vent litt før du trykke esc. Endret 2. juli 2005 av Sink Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Det funka ikke her.. Det bare stopper hele greia. vent litt da edit: vent litt før du trykke esc. Nei? Eneste du gjør, ved å trykke på ESC, er å avbryte. -Jar Endret 2. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) jaok, glem det, dreit meg ut Endret 2. juli 2005 av Sink Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jaok, glem det, dreit meg ut Det funka vel før. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 er fordi firefox lagrer bildet på maskinen og laster det opp? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jaok, glem det, dreit meg ut Det funka vel før. jau, testa nå. men greide ikke 0sek da. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 er fordi firefox lagrer bildet på maskinen og laster det opp? nei er ikke et bilde i den forstand. HAr selv opplevd at den er litt på villspor.. er bare å ta den et par 3 ganger Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Testen gir ikke spesielt gode resultater for hastigheter noe særlig over 2-3 Mb/s, ettersom feilmarginene blir større, og justeringer av operativsystem spiller en større rolle. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 om du bruker opera kan det hende speedometeren på itavisen bugger litt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det bare stoppet opp for meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 funket fint her og bruker FF , og lodinga bare stoppet nor eg trykka på ESC Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Minner om at der lett å manipulere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå