adsfiklam Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Når jeg høyreklikker på et videoklipp (avi, wmv etc.) så kommer det alltid opp noe som heter "Spill av på": Noen som vet hvordan jeg får det vekk? Ps: Detter kommer ikke opp når jeg høyreklikker på musikkfiler, kun videoklipp. Takk Endret 2. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 IDEK IIYAMA, er det skjermen din? Du har sikkert installert drivere til skjermen din, og du får den nok vekk ved å avinstallere driverne hvis du ikke trenger de. Kanskje du kan fjerne alternativet ved å gå inn i programmet (Hvis det er et program), eller på egenskapene på skjermen. Tror ikke det er lov med så store bilder her, du kan minske det litt, eller kun vise det som er viktig. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 sånn er det på min også... tror det er driverene til nVidia.. hvorfor skal du egentlig ha det vekk? (tok med dama på siden av bile å... hun er så søt!) Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) IDEK IIYAMA, er det skjermen din? Det stemmer. Kanskje du kan fjerne alternativet ved å gå inn i programmet (Hvis det er et program), eller på egenskapene på skjermen. Finner ikke noe på egenskapene på skjermen. Tror det har noe med driverene til Nvidia som jalejale også sier. Tror ikke det er lov med så store bilder her, du kan minske det litt, eller kun vise det som er viktig. Fikset hvorfor skal du egentlig ha det vekk? Fordi når jeg høyreklikker på et videoklipp fryser PC-en i ca. 1 sekund. Veldig irriterende. Dette skjer kun når det står "Spill av på". Endret 2. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) ja, min santen... den fryser seg her å litt... jøsses.. da vil jeg også ha det vekk... S/T 96P er skjermen min, glemte å skrive det i forrige post.. (samtron 19" P) hvis du høyreklikker på skrivebordet, finner du noe der som heter NVIDIA display (jeg har engelsk, så du hadde norsk)? som sagt tror jeg det har noe med nVidia driverene, at man kan ha flere skjermer. OG da kan du se film på den ene i fullscreen, mens du kan gjøre andre ting på den andre skjermen... derfor... ok: for å få det vekk gjør du dette: høyreklikk på skrivebordet velg Innstillinger trykk Avansert Velg den fanen med nVidia sitt ikon og navnet på ditt skjermkort velg Tools under den menyen til venstre ta VEKK hukken på "Enable desktop contex menu" (hukk nummer to under "shortcuts tools") Trykk Bruk eller OK, og vips så er det vekk... EDIT: nei, det funket ikke på filmene, men man får vekk den som kommer når man høyreklikker på skrivebordet... Endret 2. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ja, min santen... den fryser seg her å litt... jøsses.. da vil jeg også ha det vekk... Ingen som kan hjelpe jalejale og meg å få vekk "Spill av på"? Er det foresten noen andre som får opp "Spill av på" ("Play on my") når dere høyreklikker på et videoklipp? Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) har fortiden hverken musikk eller filmer på harddisken nå, men jeg mener bestemt at alle som har musikk/filmer på pc`en får opp denne menyen. i Windows 2000 tror jeg du får opp både Spill av og Åpne i. hvordan man får den vekk er jeg ikke helt sikker på. jeg vet bare hvordan man får vekk ikonene i Send til. det ligger ikke noe sånn i Registret da? noe som ligger i registret som heter spill av? kan jo sjekke om jeg finner noe da, men det blir vel ikke HELT det samme da jeg har Windows 2000 Pro på min pc og at på til englsk versjon men jeg skal sjekke. faktisk får jeg ikke det til fordi at jeg har ikke den driveren på min pc. Endret 3. juli 2005 av wil Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Det ligger ikke noe sånn i Registret da? noe som ligger i registret som heter spill av? Har tatt et lite søk i registeret etter "spill av", men det er utrolig masse som heter det. Hvordan vet jeg hvilken som er riktig? Endret 7. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har tatt et lite søk i registeret etter "spill av", men det er utrolig masse som heter det. Hvordan vet jeg hvilken som er riktig? Du kan prøve å søke etter "Spill av på"... Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 skal se om jeg får tatt en titt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 når jeg søkte på play in i Regedit fant jeg Winamp, jeg har ikke prøvd å fjerne denne da jeg liker å ha den der. du kan jo prøve å søke på spill av på i regedit. jeg fant iallefall endel. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dette vesle gratisverktøyet lar deg fjerne eller skjule høyreklikkvalg du ikke trenger: http://www.hace.us-inc.com/mmm.shtml Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dette vesle gratisverktøyet lar deg fjerne eller skjule høyreklikkvalg du ikke trenger:http://www.hace.us-inc.com/mmm.shtml skulle til og si Lekkre saker å få fjerna alt det tullet som blir lagt inn Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Har tatt et lite søk i registeret etter "spill av", men det er utrolig masse som heter det. Hvordan vet jeg hvilken som er riktig? Du kan prøve å søke etter "Spill av på"... Når jeg søker på "spill av på" får jeg 0 treff. Dette vesle gratisverktøyet lar deg fjerne eller skjule høyreklikkvalg du ikke trenger:http://www.hace.us-inc.com/mmm.shtml Har fått vekk "Spill av på" ved hjelp av det programmet, men PC-en "fryser" i ca. 1 sekund for det. Så jeg tror jeg må få vekk "Spill av på" ved hjelp av regedit. skal se om jeg får tatt en titt. Har du fått tatt en titt? Eventuelt noen andre som gidder å gjøre det (zjulik )? Som sagt så finner jeg masse når jeg søker på "spill av", men har ikke peiling på hva som er hva som er riktig. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har du fått tatt en titt? Tatt en titt på hva? Har ikke tatt i en tit på flere dager, hvis det er det du mener Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Har fått vekk "Spill av på" ved hjelp av det programmet, men PC-en "fryser" i ca. 1 sekund for det. Så jeg tror jeg må få vekk "Spill av på" ved hjelp av regedit. Det at den henger kan være den berømte avi-bug'en i Xp, prøv Windows Xp Avi Fix Endret 7. juli 2005 av Pedro80 Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Har fått vekk "Spill av på" ved hjelp av det programmet, men PC-en "fryser" i ca. 1 sekund for det. Så jeg tror jeg må få vekk "Spill av på" ved hjelp av regedit. Det at den henger kan være den berømte avi-bug'en i Xp, prøv Windows Xp Avi Fix Det hjalp ikke. Tatt en titt på hva?Har ikke tatt i en tit på flere dager, hvis det er det du mener Hehe :!: , var selvfølgelig ikke det jeg mente men... Ta en titt i registeret var det jeg tenkte på. Er så utrolig masse som heter "spill av" der så jeg vet ikke helt hva jeg skal prøve å slette. Endret 7. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Søkte etter "spill av" i jv16 PowerTools 2005 og fikk 31 treff: Endret 7. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Ingen som gidder å se på bildet i mitt forigge post? Endret 9. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 sitter for øyeblikket å ser på regediten min nå og finer ut hvilke programmer som spiller av hva på maskina. men siden at jeg ikke har denne driveren kan det bli vanskelig for meg å finne den. det du kan gjøre er å ta en backup av registrert ditt slik som det var før. denne legger du på harddisken. så søker du igjen på "spill av på" så begynner du bare å sletter en og en og ser hva som skjer. du må nok regne med at noe vil skjære seg når du sletter dem, men det er da du skal bruke den backupen du nettopp har laga av registret. når du loader denne backup vil du få registret slik du hadde det før lykke til. før du sletter noe når du søker på "spill av på" så må du se hvor banen fører hen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå