Gå til innhold

[GTA]oppdrag med brannbil, politi, taxi osv?

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg for å gjøre brannbil oppdraget og klarte det, men fikk bare sykt mye penger (syns jeg) iforhold til vice city hvor du fikk enten uendelig spurt, folk droppa mer penger, spawner med armour, mer max liv osv. Men får man noe lignende her? rakk ikke se når jeg var ferdig fordi det gikk så fort forbi.

tjente ca 50.000 på det, noe som er mye for meg som har gjort 5-6 oppdrag ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan ikke ta fyr tror jeg

vet du eventuelle bonuser fra de andre?

Og hvilket kjøretøy lønner seg i politioppdraget? mc, lett bil, tung bil, tanks (hvis det finnes) eller helikopter (som var best i vice city)?

og hvor mange leveler er det i hvert oppdrag?

Lenke til kommentar

12 lvl i hvert oppdrag

er også noe valetparking til lvl5, da får du penger på den parkeringsplassen

vil tro hunter eller tanks er smartest på politi oppdragene, menn da må du jo få tak i en av de også...

taxi oppdragene skulle man vist få på nitro på taxiene, man skulle kjøre med 50 stk

husker ikke flere

edit: feil

Endret av sovietpig
Lenke til kommentar
12 lvl i hvert oppdrag

er også noe valetparking til lvl5, da får du penger på den parkeringsplassen

vil tro hunter eller tanks er smartest på politi oppdragene, menn da må du jo få tak i en av de også...

taxi oppdragene skulle man vist få på nitro på taxiene, man skulle kjøre med 50 stk

husker ikke flere

edit: feil

hunter=?, helikopter?

taxi oppdragene skulle man vist få på nitro på taxiene, man skulle kjøre med 50 stk.

Hva mener du der? hvis man kjører 50 stk får man nitro på taxiene, er det noe bra? Og kan man få en supertaxi som i vice city hvor man kjøpte taxistasjonen som tjente penger?

Lenke til kommentar

woa, gjorde sykebiloppdraget og fikk dobla max hp :D

fikk 40.000 og :D

LEvde på siste verset siden han var sulten i begynnelsen av level 11 :) så siste prikken med fat var rød når jeg henta sistemann.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Brann: Du kan ikke brenne (svært nyttig!)

Syk: 50% mer helse på -'ometeret

Politi: Neimen ikke sikker. Men det er sykt vanskelig uten å cheate har jeg hørt. Selv har jeg ikke forsøkt.

Taxi: Alle cabs og (husker ikke bil) får nitro. Kjekt å ha når man skal fort frem eller gjøre noen insane stunts

Lenke til kommentar

Amen! I allefall når det gjelder siste oppdrag.

Selv gadd jeg ikke å gjøre de brannbil-oppragene før oppdraget, men jeg klarte det faktisk på første forsøk like vel. :) (en kompis av meg sliter enda med oppdraget, og han begynte litt før meg! :!: )

Lenke til kommentar

Politi: Neimen ikke sikker. Men det er sykt vanskelig uten å cheate har jeg hørt. Selv har jeg ikke forsøkt.

Taxi: Alle cabs og (husker ikke bil) får nitro. Kjekt å ha når man skal fort frem eller gjøre noen insane stunts

Neida, politimissionet er ganske lett egentlig. Bare få tak i en politimotorsykkel, eller stjel en tank fra area 59. Selv gjorde jeg det med politibil og brukte driveby som "taktikk" :p

Synes det vanskeligste var sykebilmission, Er jo vanvittig skummelt når pasientene springer rett ut i gata, og nærmest kaster seg foran bilen din...

Lenke til kommentar

Neida, politimissionet er ganske lett egentlig. Bare få tak i en politimotorsykkel, eller stjel en tank fra area 59. Selv gjorde jeg det med politibil og brukte driveby som "taktikk" :p

Synes det vanskeligste var sykebilmission, Er jo vanvittig skummelt når pasientene springer rett ut i gata, og nærmest kaster seg foran bilen din...

det verste med sykebiloppdraget var prioritering :!:

når du kjører forbi 4-5 stk, hvem skal du ta med, selv tok jeg med de lengs bort. Og de gamle damene som skulle på.... huff..

Lenke til kommentar
Og de gamle damene som skulle på.... huff..

de suger

jeg kjørte på ei sånn på lvl 11 så tapte jeg alt :mad:

haha ^^

rakk alle lvlene med over 20 sec til overs :)

Hvem hva får man av pimp misson? mer sex appeal?

Man får penger av horer når man skal "bruke" dem istedet for at du må betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...