SkoGeit Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hey, jeg lurer på hva som skjer viss skjermkortet blir for varmt? noen forklaringer? Har hadd litt problemer etter å ha kjøpt meg et Asus Radeon 9600pro. Mvh SkoGeit "nybegynner" Endret 2. juli 2005 av SkoGeit Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det jeg har opplevd: - Bildet viser rare figurer/pixler (Du får artifacts) - Maskinen fryser (Skjermbildet fryser, men maskinen durer videre) - Du får dårlig ytelse i diverse spill Sikkert mange flere ulemper med det også :o Lenke til kommentar
SkoGeit Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) ja skjermbildet fryser til meg.. blir sikkert for mye for pc'n og kortet. Endret 2. juli 2005 av SkoGeit Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ja skjermbildet fryser til meg.. blir sikkert for mye for pc'n og kortet. En kamerat av meg brente skjermkortet sitt forrige sommer.. maskina sto i andre etasje i ett rom fullt av vindu og gikk hele døgnet.. temperaturen på rommet var godt over 50 grader på sitt varmeste.. skjermkortet brant enkelt og greit opp og på skjermen var det så vidt du så noe bilde i det hele tatt Lenke til kommentar
SkoGeit Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Oj, såpass... men det er ikke så varm til pc'n min. men hva bør jeg kjøpe: Heatpipe eller vanlig vifte til skjermkortet? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Oj, såpass... men det er ikke så varm til pc'n min. men hva bør jeg kjøpe: Heatpipe eller vanlig vifte til skjermkortet? Er alt etter hvilket skjermkort du har det.. Lenke til kommentar
SkoGeit Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Har et Asus radeon 9600pro men hva som kjøler det kortet best av en vifte eller heatpipe, har jeg ingen kjenning til. noen råd til hva jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har et Asus radeon 9600pro men hva som kjøler det kortet best av en vifte eller heatpipe, har jeg ingen kjenning til. noen råd til hva jeg bør kjøpe? Er desverre litt utenfor mitt område, men vil nok anbefale deg heatpipes siden du slipper å ha for mye bråk osv.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Som kjøler til skjermkortet ditt vil jeg anbefale AC ATI Silencer 2 eller Zalman VF700-CU. Begge kjølerne fungerer bra og gir brae kjøleresultater. Den eneste forskjellen er at AC kjøleren blåser varmlufta ut av kabinettet mens Zalman kjøleren ikke gjør det. Velkommen på forumet forresten! Endret 2. juli 2005 av perpyro Lenke til kommentar
SkoGeit Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 ojojoj... Leverte inn skjermkortet, så fikk jeg svar på at kortet var defekt . jeje.. that's that Mhv Skogeit Lenke til kommentar
SkoGeit Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 ja, fikk et nytt et på garantien Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvis du svir av brikka vil skjermen være svart. 9600-serien har endel stabilitetsproblemer. Prøv å aktiver VPU recovery hvis det ikke allerede er gjort. Lenke til kommentar
Bertram83 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 kjøp Zalman Passiv Heatpipe VGA-Kjøler . den kjøler BRA! og bråker så klart ikke noe. Kan kjøpe med zalman slim vifta.hvis du vil, men ikke nødvendig. den bråker ingenting på 5v. Jeg har ett powercolor radeon 9600XT 256MB, det ligger på 40grader under spilling..anbefales!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå