Dimitrij Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Men jeg hadde ikke forventet noe annet av Christopher Nolan egentlig. nei, alt han har laget er veldig bra, ville vært rart om han dreit seg ut nå. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Fyren har egentlig ikke laget så mange filmer(kan telle de på fingeren) , men han bringer frem Batman Begins og ellers de filmene han har laget som om han er en ren veteran. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Batman begins er klart den beste batman filmen som har blitt laget, og kanskje den aller beste comicbookhero-to-movie film. Christian Bale har gjort Bruce Wayne til slik han burde være, og Batman til slik han er! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikke sett filmen ennå men da jeg så traileren for mange måneder siden fikk jeg inntrykk av at dette var en god del mørkere og dyster Batman enn den barenevennlige Batman vi er vant med fra de andre filmene, og det lover jo meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikke sett filmen ennå men da jeg så traileren for mange måneder siden fikk jeg inntrykk av at dette var en god del mørkere og dyster Batman enn den barenevennlige Batman vi er vant med fra de andre filmene, og det lover jo meget bra. Barnevennlige Batman vi er vant til? Har du i det hele tatt sett Tim Burton's versjoner? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikke sett filmen ennå men da jeg så traileren for mange måneder siden fikk jeg inntrykk av at dette var en god del mørkere og dyster Batman enn den barenevennlige Batman vi er vant med fra de andre filmene, og det lover jo meget bra. Barnevennlige Batman vi er vant til? Har du i det hele tatt sett Tim Burton's versjoner? Ja, som imho MEGET barnevennlig. Har du lest tegneseriene? Det er så ufattelig dystre saker. Synes Nolan bør lage en ny Spawn-film med plenty gørr og faenskap. Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikke sett filmen ennå men da jeg så traileren for mange måneder siden fikk jeg inntrykk av at dette var en god del mørkere og dyster Batman enn den barenevennlige Batman vi er vant med fra de andre filmene, og det lover jo meget bra. Barnevennlige Batman vi er vant til? Har du i det hele tatt sett Tim Burton's versjoner? Ja, som imho MEGET barnevennlig. Har du lest tegneseriene? Det er så ufattelig dystre saker. Synes Nolan bør lage en ny Spawn-film med plenty gørr og faenskap. Det hadde vært noe. Batman Returns barnevennlig? Neppe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Joda, i forhold til tegneserien så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Joda, i forhold til tegneserien så... Er ikke snakk om noe "i forhold". I tegneserien kan Wayne godt være Prince of (fucking) Darkness, men det gjør fortsatt ikke Burtons fremstilling av Batman barnevennlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Da blir det umulig å føre en videre diskusjon. Jeg tør påstå at Batman Begins er den filmen som best har fanget Frank Millers' Gotham. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg tør påstå at Batman Begins er den filmen som best har fanget Frank Millers' Gotham. ja... jo... Jeg syns det var for mye lys i by'n. Høres dumt ut, men Gotham er ikke New York; det var liksom for mye lys fra byggningene osv. Jeg savnet Tim Burtons dystre og gotiske bylandskap. EDIT: så lenge vi snakker "barnevennlighet", har noen lest orginale Batmanserier fra tidlig 40-tallet? Der er han ihvert fall ikke barnevennlig. Orginalt var Batman nesten værre en Punisher Endret 19. juli 2005 av olefiver Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Da blir det umulig å føre en videre diskusjon. Jeg tør påstå at Batman Begins er den filmen som best har fanget Frank Millers' Gotham. Og som har skapt en interessant Batman-skikkelse. Lenke til kommentar
clario Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Genial film !, Spiderman filmene blir bare en dårli vits i forhold Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg tør påstå at Batman Begins er den filmen som best har fanget Frank Millers' Gotham. ja... jo... Jeg syns det var for mye lys i by'n. Høres dumt ut, men Gotham er ikke New York; det var liksom for mye lys fra byggningene osv. Jeg savnet Tim Burtons dystre og gotiske bylandskap. Må si meg uenig men enig med deg. Det jeg ikke likte med de originale Batman filmene (blandt mye annet) var at Batman mistet nærmest helt merkeligheten sin, for byen Gotham var mye merkeligere enn ham selv. Det har Chris Nolan fått orden på: Nå er Batman en merkelig fyr i en mer eller mindre ordinær by. Chris Nolan sa at Gotham skulle etterlikne Chicago, men jeg savner fremdeles litt eldre "Tim Burtion`ish" byggninger. Om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Må si meg uenig men enig med deg. Det jeg ikke likte med de originale Batman filmene (blandt mye annet) var at Batman mistet nærmest helt merkeligheten sin, for byen Gotham var mye merkeligere enn ham selv. Det har Chris Nolan fått orden på: Nå er Batman en merkelig fyr i en mer eller mindre ordinær by. Chris Nolan sa at Gotham skulle etterlikne Chicago, men jeg savner fremdeles litt eldre "Tim Burtion`ish" byggninger. Om du skjønner hva jeg mener. Yesh, jeg skjønner hva du mener. En mellomting mellom Burton og Nolan hadde kanskje vært best... En ting jeg liker med Batman og Gotham er at de kommer fra DC universet, som Supermann og Metropolis. Herein lies die poeng. De er motpoler. Og det kom bra fram i Burtons visjon. Deretter kom selvfølgelig "oppfølgerne" og fjasa det til; brystvortene på Cloneys Batman drakt, altså HALLO! Så jeg er glad at Nolan tok gode gamle lynvingen(^_^) tilbake på jorda igjen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Utrolig bra film det her. Christian Bale var på sitt beste. Endret 19. juli 2005 av SumSar Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Batman begins er klart den beste batman filmen som har blitt laget, og kanskje den aller beste comicbookhero-to-movie film. Christian Bale har gjort Bruce Wayne til slik han burde være, og Batman til slik han er! Kunne ikke sagt det bedre selv. Utrolig bra film. Var ikke bare Bale som hadde enormt bra skuespillerprestasjon i denne filmen for å si det slik. Var ganske mange som var på sitt aller beste. Det var artig å se litt mer enn bare "nok en boss å bekjempe". Endret 19. juli 2005 av invictus Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Gleder meg til å se denne filmen. Har sett Equilibrium flere ganger, og syns Bale er veldig god, så håper han overbeviser i denne filmen også. American Psycho er det veldig lenge siden jeg har sett, og har bare sett den en gang. Reign of Fire er jo også en kul film. Kanskje ikke blant de beste, men en rar og interessant stemning i den filmen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 meh, vet ikke helt. Savener de litt små syke og rare fienden som ellers er i batman. den var bedre en den med arnold da. men synes ikke den var noe spesielt bra. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 chistian bale er bare drit rå (se equalibrium ) Se American Psycho Og The Machinist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå