Midnight_walker Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Utrolig bra film!! Så den på søndag da jeg var i USA... Anbefaler alle å se den! Batman er rå! Har den kommet på kino i Norge? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skulle mene det er norgespermiere på den under Quarten. 8 Juli eller noe i den duren. Gleder meg, men har hørt at actionscenene skulle være like tafatte som i SW ep3. :-) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 har sett den jeg og, enig i at den var bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hmmm, Sin city og Batman... Blir et lite dilemma hva jeg skal se først ja. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Så den i Berlin i forrige uke. Får frysninger bare jeg ser en flaggermus nå. En utrolig bra film. Sier bare en ting NINJA!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hmmm, Sin city og Batman... Blir et lite dilemma hva jeg skal se først ja. Sin City kommer før til Norge, ergo er "problemet" ditt løst. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hmmm, Sin city og Batman... Blir et lite dilemma hva jeg skal se først ja. Hahhaha, du kødder, right? Sin City Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Batman fortjener selvsagt å sees først. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Leste annmeldelsen om den nå. Skal starte et lite batman marraton sammen med en kompis nå, hadde vært fint å avslutte det med å se Batman begins på kino. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Batman Begins eier, men Sin City står over den på listen min (har sett begge). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skal se Batman Begins en dag når den har komme på kino. Husker da jeg var liten så var jeg Batman fan, selv om de filmene som har kommet ikke er noe å skryte av, men så de uansett Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Blir nok Sin city først ja, selv om jeg gleder meg mer til Batman. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg saa Batman Begins sist uke i USA. Anbefaler alle dere til aa se Batman Begins, den er ekstrem bra! Den beste Batman filmen av alle, etter min mening. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Synes den var noe dritt, enkelt og greit. Langtekkelig med fantastisk kjedelige actionscener. Skjønner egentlig ikke hvordan de fikk det til, da filmen hadde potensiale. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Så Batman Begins i går og damn det var en konge film. Ice Cold Batman Likte spesiellt at mye har blit gjort i filmen uten dataeffekter, og det synes jeg trekker filmen veldig opp. For meg er dette den beste Batman filmen til nå og jeg våger å si at dette er den beste superhelt filmen til nå også. Før var det Spider-Man som var på nr. 1 liste hos meg men denne plassen har Batmab Begins kapret nå. Folk må bare se denne, og Batmobilen er kulere enn noen gang før. Forøvrig besitter filmen noen av de beste og veldig kjente skuespillere. Endret 17. juli 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Batman fortjener selvsagt å sees først. Agreed. Men jeg så dem i motsatt rekkefølge av praktiske grunner. Sin City kom i Danmark omkring en måned før. Begge er solide og gode filmer, hvorav Sin City er en morsom, stemningsfull og brutalt voldelig moderne film noir, er Batman Begins en herlig CGI-mangelfull action godbit, som virkelig henter tilbake stemningen fra den gode gamle Batman tegneserien, men introduserer likevell masse nytt. Men jeg hadde ikke forventet noe annet av Christopher Nolan egentlig. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 15. juli kommer(kom) den på kinoene i Norge. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 chistian bale er bare drit rå (se equalibrium ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 chistian bale er bare drit rå (se equalibrium ) Se American Psycho Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Får vel kanskje se den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå