Rudi_Boy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei! jeg tenker paa og bygge eget kabinett. noen som har noen gode tips? kan noen plz fortelle meg hvordan man bygger pci slots i dette nye kabinettet? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Du kan kjøpe deg et hovedkort brett på f.eks microplex.no. Da sparer du deg for en litt arbeid. Ellers kan du lese i Worklog seksjonen her på forumet. Der står det godt detaljert om hvordan de gikk fram når de laget kabinett etc. På de fleste trådene iallefall. Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Takk For Den! men kunne trengt linkz til f.eks. hvor i microplex og flere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLMBT Ellers er Clas Ohlson og Biltema fine butikker for alt av dilldall, materialer og verktøy til modding! Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Takk for den! maa kansje modde litt paa det brettet . har tenkt paa flere ting og bygge, men det som jeg har tenkt paa mest er ett prosjekt som jeg skal kalle "Seetrough Prosjekt" som skal vere slik at man kan se gjennom det meste, vet dette hores ut som et plexi kabinett, men det skal vere noe staal og saant istedefor mer stilfullt! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 det er letter og billigere å dra på fyllinga å skru det av fra et gammelt kabinett Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 hehe men skal se paa hva som ser penest ut da! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Lian Li er ferdigkutta.. Og helt pure pen! Det er som oftes ikke de fra fylla.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg leita på fylla, hadde bare m-atx, pluss de er sjeldent pene, du ka jo bruke det brettet fra kabinettet pcen sitter i nå. Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 ja skal tenke paa det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå