FenrisC0de Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har hørt masse rundt her om software feil på K750i, og derfor er den ikke på lager noe sted. Var på Telebutikken (tror det heter det), på Sten&Strøm (oslo) i dag og der var den. Men vet ikke om jeg tør å kjøpe den hvis den en\flere feil? Kan noen utdype værsåsnill? takk! Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har K750i selv og har ikke hatt noen problemer med den, men en kamerat av meg kjøpte seg en og den hadde problem med softwaren, men gikk bare ned til der han kjøpte den og fikk byttet den. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har hørt masse rundt her om software feil på K750i, og derfor er den ikke på lager noe sted. Var på Telebutikken (tror det heter det), på Sten&Strøm (oslo) i dag og der var den. Men vet ikke om jeg tør å kjøpe den hvis den en\flere feil? Kan noen utdype værsåsnill? takk! Prøv den før du går ut av butikken og sjekk om kameraet fungerer. Om det gjør det er det et trygt kjøp. Har selv hatt 0 problemer med min k750 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 får ikke prøvd den før jeg får den desverre, skal bestille via Telehuset! Men får vel bare håpe på det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå