Gå til innhold

Får klager fordi eg skriv på nynorsk!

Anbefalte innlegg

No i det siste har eg motatt nokre klagar på korleis eg skriv. Eg ser ikkje heilt grunnen til det. Det einaste må vere at eg skriv på nynorsk. Det er jo ingen reglar om at en må skrive på bokmål. Er nynorsk så vanskeleg å forstå eller er det berre det at nokre som ikkje "kan" nynorsk? :hmm:

Endret av Crazymonkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra dine poster ser jeg jo at du skriver "ei, mei, he, e" osv.. Nå vet ikke jeg, men det høres mer ut som dialekt en nynorsk

Edit:

Da ei i dag skulle sette inn det nye sim kortet som ei hadde fått fra chess så sleit ei . Prøvde lenge å få ut det gamle på vanlig måte med å vrikke og vri på det. Fekk det altså ikkje ut! Typisk mei, så blir ei ganske irritert når ei ikkje får til ting, så ei tok en kniv og spratt heile plata til sim kortet opp. Dette var altså ikkje så lurt
Endret av ikkeno
Lenke til kommentar

Hvem har du fått disse klagene fra? Brukere?

Alle på forumet skal, etter min mening, få lov til å velge selv om de vil skrive nynorsk eller bokmål. Jeg tror svært lite på at det finnes noen som ikke forstår nynorsk i dagens samfunn, spesielt med tanke på at mange av filmene/seriene som går på TV er tekstet på nynorsk.

Så lenge en bruker skriver på rent bokmål/nynorsk, så ser jeg ikke problemet. Mitt råd er å bare ignorere disse klagene.

Lenke til kommentar

Lovlege skriftspråk i forumet er:

bokmål, nynorsk, engelsk, dansk og svensk

Dialekt er fyfy, samt SMS-språk (innlegga lider jo ikkje av 9 knapper og 160 tegn-problematikken).

Får ein klager på poster der ein skriv nynorsk i innlegg, så bruk rapportknappen.

Folk har fått advarsel for nynorskhetsing før og det er ikkje siste gongen ein slik advarsel har blitt delt ut.

Får ein dette som pm, der ein føler det er personangrep så går det ann å kontakte moderatorar slik at det kan bli vurdert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...