Torsph Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei! Jeg har Qtek S100 og lurer på hvordan jeg kan få denne på internett gjennom min bærbare pc. Har bluetooth på denne og lurer på hvordan jeg konfiguerer min bærbare og min Qtek. Står bare at jeg kan legge til modem. Men da må jeg legge inn et nr den skal ringe opp og jeg har ikke noe sånt nummer. Jeg har internett fra UPC/Chello. håper noen kan hjelpe meg med mitt problem.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har du prøvd å synkorinesere gjennom ActiveSync med bluetooth? Klarer du å bruke bluetooth, kan du gå inn på internett med S100 gjennom ActiveSync. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 hmmm, jeg går inn på ActiveSync på Qteken og trykker tools -> connect via bluetooth Det kommer opp på pcen at den har godtatt, men qteken står det bare "connecting to host". Enten så er det noe feil innstillinger på qteken eller på pcen gjennom activesync.. vet du hva jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Følger du denne guiden, vil den fungere 99,9%. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Takk dette funket Super dupert Du funker vel som du sa 99,9% Hvis ikke 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå