Sanguin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ...og så fungerer den i can 10 sekunder, før den fryser igjen. Alt fryser; lyd, bilde, alt. Dette skjer uansett hva jeg gjør, on jeg sjekker mail i Outlook eller spiller KOTOR2. Kan noen hjelpe? Sanguin Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hadde vært kjekt med litt mer info. Har dette startet nylig eller har det alltid vært sånn? Hva er PC spesifikasjonene dine osv? Lenke til kommentar
Sanguin Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 PCen er en ny Komplett DinSide med AMD Athlon 64 2.0 med 1 gb ram, et nVidea GeForce 6600GT 128mb. MSI K8N NEO4F 939 hovedkort. Jeg bruker det integrerte lydkortet. Ellers så er det en 2ooGB SATA HD. PCen fungerte helt fint den første uka etter at jeg fikk den, men så plutselig så begynte dette problemet. I spill så fryser den i 3-4 sekunder, både lyd og grafikk. Den fryser ogsp i windows desktop, men da kun pointeren som står still i 3-4 sekunder, samt under musikk og filmavspilling. Hjelp... Lenke til kommentar
Sanguin Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Sendt PCen inn til Komplett igjen, da det mest sannsynlig er et problem med hovedkortet/minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå