kurrikill Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 JA!!! nå i dag tidlig når jeg tok på boxen min var alt sletta,jeg var tilogmed komt til krigen(som er en veeeldig god del uti spillet) og jeg giddr ikke og gjøre alt omigjen....KODER?? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Sorry, men du kan jo gå til www.gamefaqs.com så finner du nok noen nyttige tips og triks du kan bruke til og komme tilbake i gamet Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 tror du det kommer noen koder da? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Xbox spill har (nesten) aldri koder til spill. Du kan visst(leif?)nok kjøpe Action Replay for Xbox, og laste ned saves av Conker:Live & Reloaded. Dette er opp til deg, men det er det eneste stedet du kan få det nærmeste til "cheats" Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 jamen kan det komme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå