satadata Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hei Noen som kan si meg hva jeg trenger av software for å spille vanlige DVD'er på min Fujitsu Lifebook? Holder det med en DVD-dekoder? Og finnes det GRATIS slike? Noen som kan anbefale noe? Endret 2. juli 2005 av satadata Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 funker ikke windows mediaplayer helt fint?? skal jo følge med windows, hvis ikke så kan du jo laste det ned gratis. (jeg går utifra at du bruker winbows) på min fujitsu siemens amilo a1630 så fulgte det med et program kalt windvd, og så langt har alle fujitsu siemens jeg har vært borti hatt et eller annet program for avspilling, liggende på en av de diskene som fulgte med pcen... si ifra hvis jeg har tolket spørsmålet ditt helt feil... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Media Player Classic kan spille av DVD. OT: Tror ikke det følger med DVD-decoder i windows, tror du må betale! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 eventuelt bruke VLC Mediaplayer. da slipper du decoders/codecs og annet tull for å spille av filmer. anbefales! Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Windows mediaplayer mangler codecen du trenger for spille av DVD. Gjør som Cowssaymooo sier, last ned gratis VLC herfra: http://www.videolan.org/ Da slipper du mye styr senere med andre manglende codecer. Lenke til kommentar
satadata Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Takker så mye for tipset VLC Mediaplayer er jo helt perfekt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå