9sta Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lurte på om det var en måte og stille tilbake k750 sånn den var når jeg kjøpte den.. med gammel software og alt.. ?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lurte på om det var en måte og stille tilbake k750 sånn den var når jeg kjøpte den.. med gammel software og alt.. ?? hva skal du med det? få bedre videokvalitet? utenom det er jo alt verre med den gamle versjonen. Lenke til kommentar
9sta Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 tenkte jeg skulle få tilbakestilt hele telefonen.. video funksjonen spiller ingen rolle for meg.. men det er mange andre feil som har kommet nå.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 tenkte jeg skulle få tilbakestilt hele telefonen.. video funksjonen spiller ingen rolle for meg.. men det er mange andre feil som har kommet nå.. Hvilke feil da? Virker som man blir kvitt flere og flere for hver versjon. Lenke til kommentar
9sta Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 programvaren til kamera er borte, så kamera vil ikke starte.. menyene mine er tregere, og sånne små ting Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 programvaren til kamera er borte, så kamera vil ikke starte.. menyene mine er tregere, og sånne små ting Jeg har sett flere på andre forumer som har hatt det problemet, tror det var ett par som klarte å rette det ved å legge inn fw igjen på nytt (tror de brukte Davinci, den reflasher hele tlf.). Ellers må du levere den inn for å få rettet det. Lenke til kommentar
9sta Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 davinci? hmm, hvor får jeg tak i den hen da? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 davinci? hmm, hvor får jeg tak i den hen da? http://www.davinciteam.com/ Men du mister din garanti hvis noe annet skjer .... Lenke til kommentar
9sta Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 oki, men jeg har lastet ned davinci client derfra nå.. der står det at jeg skal legge inn flash filer som jeg skal bruke for å flashe.. men jeg finner ingen sånne flash filer jeg.. noen som vet hvilke jeg skal bruke og hvor jeg finnre de? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg flashet min K700i derfra en gang. Men det ser ikke ut til at de har den norske språkpakken til K750i der ennå. Spørs nok om du må vente litt. Det virker sånn at du må kjøpe en "log" eller "credit" om du vil, den koster litt under en hundrelapp. Den holder til en flashing eller en unlock for de som bruker den til det. en her skrev at du mister garantien ved å flashe derfra.. ja, i teorien gjør du det. Men hvis du putter inn de rette data før du flasher så er sjansen mikroskopisk at de kan se at du har gjort det. Kan også nevne at dere som maser om å flashe tlf. til W800i fw at den største sjansen for å få den uten å sende tlf. noe sted er det fra Davinci. En ting dere skal være klar over når det gjelder W800i fw'er er at den snarvei-knappen i midten på toppen av tastaturet blir omgjort til en ren media-player knapp.. man kan altså ikke legge snarveier der lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå