SAGE Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har kjøpt gta3, men når jeg prøver å starte det så kommer et R-tegn opp en liten stund før heile greien gir seg på det...hjelp!!! Lenke til kommentar
substeve Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hvordan kan noen hjelpe deg når du ikke engang oppgir platform og directx versjon ? Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Regner med at du mener operativsystem og det står i signaturen.... DirX8.1 følger med spillet,så... Lenke til kommentar
substeve Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg mener full spec: kjører du w2k orginal eller har du servicepacks, hva har du testet så langt, hvilken type "R tegn", hva skjer når "hele greia gir seg". Men du begynne med å se på denne (aner ikke om den gjelder deg) http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=43301&forum=23 Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Den R`en han prater om er vel R`en i Rockstar som har lagd GTA3. Lenke til kommentar
Daimon Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 prøv å endre navnet på mappa som heter movies i gta3 mappa. Lenke til kommentar
tos Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har du forsøkt med patchen til GTA3 ? http://www.take2games.com/support/patches/...TA3patch1.1.zip Jeg har XP + Nvidia-kort, og måtte installere en xp-patch for at GTA3 skulle fungere. http://download.microsoft.com/download/whi...Q306676/WXP/EN- US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Har med service-packs, tror jeg...er så lenge siden at jeg fan ikke er sikker lenger, men det blir uansett ikke nedlasta før bredbandet kjem nå til uka... Den R'en er Rockstar logoen,ja...kommer opp,forsvinner og så skjer ingenting...absolutt nada..! Prøvde med dirX8.0a først,tror jeg..så 8.1..hjelper ikke en døyt.. Har prøvd en del i den linken din også, men ingen forskjell hittil....takker forresten :smile: Har 29.42-drivere, forresten Reinnstallert skjermkortet og driverene uten forskjell. Merkelig nok så kommer det ikke opp en snarvei på skrivebordet etter innstallasjonen..er dette vanlig? Har forresten også innstallert den offisielle gta3 1.1-patchen.. edit:prøvde å endre til movies1....no difference.. [ Denne Melding var redigert av: SAGE på 2002-07-27 01:00 ] Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg ser at soneinnstillingene for dvd-spilleren står på ikke valgt...vil det hjelpe å sette dette til norge(sone2)? Er litt usikker om jeg skal gjøre dette da jeg får gjøre dette kun noen få ganger... Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 soneinnstillingene på dvd-spilleren din kan du sikkert bare la være i fred. soneinnstilling er der for å begrense din mulighet til å avspille dvd-filmer, ikke dvd-data/cd-rom osv... Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Kan det være dvd-spilleren som er for treig? Jeg har en LG dvd-rom DRD8080B....som er 8X/40X, tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå