Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom Socket A og Socket 939?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm, godt poeng.. Hvorfor lurer forresten trådstarter på det? Om du skal velge nytt idag til hovedPC velger du S939, til server og annet går SA kjempebra! :)

fordi jeg skal gå til innkjøp av ny pc, så fant jeg dette hovedkorte

MSI KM4AM-V KM400A hovedkort socket A M-ATX/LAN/LYD/ATA/S-ATA/VGA

og da lurte jeg på om det gjorde noe at det var Socket A....

jeg skal bruke pc`en til spilling for det meste

Lenke til kommentar

jo ja egentlig rett det

..men er socket A så ute? en xpm3000 drar da det meste ute nå med godt skjermkort såklart...

men så er det fort no anna om et år el to... forskjellen forresten er dobbel minne kontroller 64 bitts vs(socket a) ingen kontroller og 32 bitt sånn litt groft da ...etter det jeg mener...og di passer ikke om hverandre..

Lenke til kommentar

Hvis 754 er på ut, hvorfor klarer jeg meg da så bra med A? Spiller uten store problemer og jobber helt fint i Photoshop og redigerer video som en gud! Nei, 754 er godt nok for en del av oss.. Det her med hva som er ut og hva som er inn må settes litt i perspektiv.. Med tanke på hvem som skal bruke PCen!

Lenke til kommentar
Hvis 754 er på ut, hvorfor klarer jeg meg da så bra med A? Spiller uten store problemer og jobber helt fint i Photoshop og redigerer video som en gud! Nei, 754 er godt nok for en del av oss.. Det her med hva som er ut og hva som er inn må settes litt i perspektiv.. Med tanke på hvem som skal bruke PCen!

:yes: Du har skjønt det. Mange som mener bastant at man absolutt må ha det beste hele tiden osv. Men det er som oftest ikke tilfellet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...