Gå til innhold

vil kjøpe ny SUPER-pc


Anbefalte innlegg

Dere har rett alle samme. Beklager at den er skrevet på feil emne. Var IKKE bevisst. Jeg lagde denne fordi jeg ville hvite nøyaktog hvor god pc det går an å få. Og hvor mye det hadde kostet såklart;) Og dere som sierat det er gøy å sett opp super-pc, dere har sett lyset! Heier på dere jeg;)

 

 

Hmvh Lemmiwinks

 

ps. Ha en ellers fin kvled der ute;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere har rett alle samme. Beklager at den er skrevet på feil emne. Var IKKE bevisst. Jeg lagde denne fordi jeg ville hvite nøyaktog hvor god pc det går an å få. Og hvor mye det hadde kostet såklart;) Og dere som sierat det er gøy å sett opp super-pc, dere har sett lyset! Heier på dere jeg;)

 

 

Hmvh Lemmiwinks

 

ps. Ha en ellers fin kvled der ute;)

Ble du skremt av prisene?

 

Du er vel klar over at det går ann å få en skikkelig god pc for 10000 kr? ;)

Lenke til kommentar
Dere har rett alle samme. Beklager at den er skrevet på feil emne. Var IKKE bevisst. Jeg lagde denne fordi jeg ville hvite nøyaktog hvor god pc det går an å få. Og hvor mye det hadde kostet såklart;) Og dere som sierat det er gøy å sett opp super-pc, dere har sett lyset! Heier på dere jeg;)

 

 

Hmvh Lemmiwinks

 

ps. Ha en ellers fin kvled der ute;)

Ble du skremt av prisene?

 

Du er vel klar over at det går ann å få en skikkelig god pc for 10000 kr? ;)

Hehe. Neida. Så gode deler skal koste så mye. Det var hva jeg hadde forventet.

Jaja, får begynne å spare da;)

Lenke til kommentar

Bedre å ha en god pc i 5 år og oppgradere hele tiden, enn å svi av en masse tusenlapper, for deretter etter ett år eller to, så er den ikke verd mer enn en helt ordinær pc.

-Bare tenk deg at du kjøpte ett ati 9800xt kort og en fx51 s940 cpu med 1gig ecc ram for to år siden.

I dag er min ordinære pc med a64 3200+, 1 gig ram og geforce 6600gt omtrent like god...

Lenke til kommentar
Bedre å ha en god pc i 5 år og oppgradere hele tiden, enn å svi av en masse tusenlapper, for deretter etter ett år eller to, så er den ikke verd mer enn en helt ordinær pc.

-Bare tenk deg at du kjøpte ett ati 9800xt kort og en fx51 s940 cpu med 1gig ecc ram for to år siden.

I dag er min ordinære pc med a64 3200+, 1 gig ram og geforce 6600gt omtrent like god...

begynner å bli OT-prat her :roll:

 

Slutt med snakkinga å få denne tråden stengd! har ikke noe i dette forumet å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...