Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er en god del jenter som hater å bli tatt bilde av, og dermed kan det bli litt vansklig å lage et fotoalbum. Det kan jo bli veldig dyrt å dra på en resturant, og å kjøpe en dyr, fancy ting i tillegg blir kanskje litt mye. Men middag (enten om det er hjemmelaget eller på en resturant), kino og en tur i månelyset (og eventuelt en rose) burde gå greit vel..? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp... Sjekk emnet.Vi har vært sammen i ca 4 mnd, og hun blir 16. Trenger ikke være noen romantisk osv, kan like gjerne være morsom. Hvis noen har en über-idé på noe romantisk så kom med de og... God natt 200 pk med p-piller, og den dyreste oppvaskkosten du finner AHEHHAEHAH!!! At JEG ikke har klart å finne på den der selv, det er skremmende. Den skal prøves så fort anledningen er der. Bedre metafor finner man ikke for å si det sånn. (ja hu tåler en spøk) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp... Sjekk emnet.Vi har vært sammen i ca 4 mnd, og hun blir 16. Trenger ikke være noen romantisk osv, kan like gjerne være morsom. Hvis noen har en über-idé på noe romantisk så kom med de og... God natt 200 pk med p-piller, og den dyreste oppvaskkosten du finner AHEHHAEHAH!!! At JEG ikke har klart å finne på den der selv, det er skremmende. Den skal prøves så fort anledningen er der. Bedre metafor finner man ikke for å si det sånn. (ja hu tåler en spøk) Håper ikke at hun har dårlig humør den dagen nei! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Haha, ja jeg tåler represaliene for å si det sånn. Det derre der tror jeg kommer til å skaffe meg en god fem minutters latterkrampe, det trengs nå. Skal bli bra. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Darkness: Spørs jo hva man mener med det man gir vekk også. Spørs hva man vil med det og og man mener noe med det eller bare gir det vekk for å vise at man bryr seg.. Men ang hva noen mener om ditt og datt så bryr jeg meg ikke så mye lenger.. Man gir selvfølgelig ikke vekk noe som har vært brukt før til en man virkelig er glad i Morsomt å gi vekk ting som frembringer latterkramper.. En god latter er viktig Endret 4. juli 2005 av CFD Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Man gir ikke bort noe som har vært brukt før uansett, så fremt ikke personen vet om at det har vært brukt før. Endret 4. juli 2005 av darkness| Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 pft.. La meg gjøre slik som jeg gjør og la du gjøre slik som du gjør.. Når dama ikke betyr så veldig mye og det bare er for morro så betyr det ingenting. Skal uansett vekk i et halvt århundre snart så alt jeg gjør nå er jo bare for morro Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) 16 ja, en natt med lovlig sex kanskje?, hvis du også er over 16 da Endret 4. juli 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det var gave til jenta, ikke gutten... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hva med å dra på tusenfryd ellerno sånt? eller på konsert med et band jenta liker? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 pft.. La meg gjøre slik som jeg gjør og la du gjøre slik som du gjør.. Når dama ikke betyr så veldig mye og det bare er for morro så betyr det ingenting. Skal uansett vekk i et halvt århundre snart så alt jeg gjør nå er jo bare for morro oi, du er snill. Lucky girls som treffer deg... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 pft.. La meg gjøre slik som jeg gjør og la du gjøre slik som du gjør.. Når dama ikke betyr så veldig mye og det bare er for morro så betyr det ingenting. Skal uansett vekk i et halvt århundre snart så alt jeg gjør nå er jo bare for morro Ser det ut som jeg har tenkt til å stoppe deg? Du får mene og gjøre som du vil, men det er feigt å gi noe og LATE som det er nytt når det ikke er det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Ser at det er noe møkk, eller rust på det gamle, brukte smykket: -" Hm.. Hva er det for noe?" - "Det er sikkert bare en produksjonsfeil." *ser manisk rundt seg* Det er nok mindre smart. Til trådstarter: Jenta di blir nok glad for uansett hva du gir, så lenge hun ser at du bryr deg med mindre det allrede er brukt. Endret 4. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis du har ett bilde av dere to sammen..ram det inn i en søt ramme..noe hjerter og stash rundt..skriv et fint lite kort og dama di = til de tusen Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hun har kameraallergi =/ Tror nok gaven ikke blir så spenstig som mange av forslagene over her. Hendelser i det siste gjør at.... at... det bare blir sånn. Men dere får hvertfall høre hvordan det gikk Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 OOhh veldig spent på å høre kossen d går :!: Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ta å si at hun skal få gave når du endelig finner noe du har lyst til å gi henne! Det funker og gaven blir veldig bra, men den kommer ikke på riktig dato, og da blir det plutselig ikke så spes med bursdag lenger... Hanne: haha, et hjerteformet smykke ja... den har jeg prøvd før. Uten særlig hell. Var vel litt kjip gave spør du meg? (men heldigvis var det ikke jeg som fikk det ) Hørte om en som ga dama si en 100-lapp en gang til bursdagen. Da ble det brått slutt! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å virke overfladisk eller grisk eller noe, men jeg tror jeg hadde blitt skuffet hvis det KUN ble med middag. Jeg hadde nok forventet en liten gave i tillegg (hadde ikke behøvd å være dyr). Tror noen nevnte noe med fotoalbum her. Noe sånt hadde jeg blitt veldig glad for. Da vet man at den andre personen har lagt litt arbeid og innsats ned i gaven. Er det ikke en gyllen regel som sier at til en finere middag tilhører også et pent smykke(les liten gave)? Blir som en rett mellom forretten og hovedretten... Fotoalbum hadde såklart vært knall, men det kan bli litt mye stress. Gå for en lyntoto-bong istedet! (Eller bare et smykke som nevnt. Ikke alle smykker koster skjorta!) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hørte om en som ga dama si en 100-lapp en gang til bursdagen. Da ble det brått slutt! :!: OT: Blir spennende og se hva du valgte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå