sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Æsj for ett ekkelt bilde. *rapportert* Det er så bra og være født i 1990 og ikke gjøre annet enn å rapportere ring, hadde holdt med "ekkelt bilde" så hadde jeg fjernet det. Jeg skal følge med på alle dine innlegg du skriver, best du holder deg til salkige og ikke ek`kle ting heretter. (det kunne umulig være noe værre enn snekkerns babe tråd med pupper i øst og i vest, men du er vel for ung til å skjønne noe av sånt , ellers hadde vel hele tråden vært rapportert. Vet ikke hvordan det var hos dere andre, men det bilde virka støtende på meg. En utpierca kuk er ikke hva jeg ønsker og se. Babe threaden er er det naturligvis babes i. En uthulla kuk hører kanskje ikke til i en bursdagsgave tråd til kjæresten, eller gjør den? OT: Si oss hva du valgte da Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 sry, den var tatoert og holdt over , han viste bare ringene. Hadde det vært en tattis tråd hadde den sikkert blitt akseptert. Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 okay.... smykker og blomster er alt for A4..... gjør noe personlig.... trenger ikker være dyrt..... feks lag et foto album med bilder av dere ved forskjellige anledninger,,, med søte kommentarer ..... eller kjøp noe hun enkelt bare trenger, og legg ved et søtt kort ..... og husk at du må selv skrive på kortet, nytter ikke bare å skrive navnet ditt der Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvem faen gir vekk et smykke som eksen har hatt? Hvis du kjenner henne så vet du kanskje hva hun ønsker seg? Ikke alle jenter liker roser. Lenke til kommentar
nitja Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hvis hun har noen spesielle interesser eller ting hun liker så gi henne noe som har med det å gjøre. eller så kan du jo gi henne en opplevelse heller enn en gave.. noe dere kan gjøre sammen. ta henne med på tur hvis hun liker det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) les inn god natt eventyr på et spor og mix de sammen med passende musikk i audacity kostnad: 1 kvalitets-CDR med omslag, print av et bilde på egen fotoprinter + rundt 3 timer arbeid med headset, sampleoppsett og mixing effekt: ....... Endret 3. juli 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvem faen gir vekk et smykke som eksen har hatt? Hvis du kjenner henne så vet du kanskje hva hun ønsker seg? Ikke alle jenter liker roser. Og det betyr? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvem faen gir vekk et smykke som eksen har hatt? Hvis du kjenner henne så vet du kanskje hva hun ønsker seg? Ikke alle jenter liker roser. Og det betyr? Det betyr at han liker å spamme. Kjæresten din må vel ha sagt en gang i en samtale "Åhh! De er bare så fine/søte" elns. Hvis du kjøper nettopp den tingen de snakket om og forteller at du husket at hun snakket om det en gang, da blir hun forelsket i deg på nytt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Inlegg fjernet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Gi henne en kjønnsykdom, og hun kommer aldri til å glemme deg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Gi henne en kjønnsykdom, og hun kommer aldri til å glemme deg. Fås kjøpt billig i Skippergaten, Oslo. Billigst er det kanskje av noen Nigerianere på Karl Johan, kveldsåpent. Endret 3. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vel, du kan jo kjøre litt bankers og gi henne noe fra en gullsmed. Behøver ikke være så veldig dyrt selv om det kommer derfra... Og ikke la det bli for "heftig" heller. Dere er tross alt bare 15/16 og har vært sammen ganske kort. Dropp f.eks ring. Ring antyder større grad av forpliktelse/seriøsitet enn f.eks et søtt smykke eller noen øredobber Ellers er jo en god parfyme noe som både du og hun kan nyte godt av Blomster er flott å toppe det hele med. Gjerne levert på en litt spesiell måte. Jeg fikk selv roser levert på jobben (i en kiosk) fra et blomsterbud da jeg var sammen med X'en min Var ikke bursdagen min heller. Det var kjempekoselig! Det er sånne ting man husker lenge Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hvis du kjenner henne så vet du kanskje hva hun ønsker seg? Ikke alle jenter liker roser. Om hun "liker" roser eller ikke: gutten kan da ikke bomme med det... Det er i bunn og grunn tanken som teller. Helt seriøst Edit: Beklager så meget en dobbeltpost. Sløvt av meg...Det er seint Endret 3. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Dere skal få høre hvordan det gikk når alt er over . Er enig i at ring ikke er det beste... Og både hun og venninner osv sier hun ikke er en typisk jente-jente, så smykker og sånn kan det være vanskelig å kjøpe. Parfyme vil hun visst heller ikke ha. En opplevelse sånn som å ta henne med ut kan funke, men jeg tenker også på å kjøpe noe symbolsk . Eller noe personlig som gjør at hun husker på meg og tenker på noe koselig osv. Skal ta en tur in tha shoppingplass å sjekke litt også. BTW: Knut Marius... enig med deg:) Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ...En opplevelse sånn som å ta henne med ut kan funke.... Finnes ikke noe bedre å gi enn en opplevelse! Det er DE man husker senere i livet. Men det krever jo litt kreativitet da. For det bør helst være noe originalt hvis det skal gjøre et virkelig stort inntrykk... Men da vil hun jo også forstå at du faktisk har lagt en del omtanke og "sjel" i gaven, noe som igjen gjør det til en enda større suksess! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hva tror du/dere om å ta henne med ut et sted å spise? Noen forslag til noe vi kunne funnet på senere samme kveld? Som du sa har vi "bare" vært sammen i 4 mnd, (jeg synes det er lenge ) , så å bruke masse penger på en veldig fin restaurant er ikke så viktig. Men ja... Hva slags restaurant? Kanskje stikke inn til Oslo en tur? Og hva kan jeg finne på etterpå med henne? 8 dager igjen nå... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tja. Et ikke alt for dyrt spisested kan vel være pizzarestauranter (Peppes, Dolly Dimples osv). Styr for all del unna McDonalds og Burgerking Det er tross alt en bursdag vi snakker om. Etterpå kan du jo f.eks ta med henne på en romlemantisk film eller noe sånt. Topper du det hele med noen romantiske fraser og en rød rose mellom tenna så smelter hun sikkert Eller du kan f.eks lage en romantisk middag til henne selv! Da blir hun imponert veit du. Hiv ut foreldra dine og slå deg ned med en kokebok! Min forrige kjæreste hadde en ting for kosebamser, så hvis hun fikk det i tillegg så ble det bra Lykke til! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gi henne en kjønnsykdom, og hun kommer aldri til å glemme deg. Det ska jeg huske på Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Finn ut hvilken type mat hun liker så kan du dra på en resturant som satser hovedsaklig på den typen maten. Du kan for eks. Gå på en romantisk film, så ut og spise, deretter ta en tur i parken elns. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ikke for å virke overfladisk eller grisk eller noe, men jeg tror jeg hadde blitt skuffet hvis det KUN ble med middag. Jeg hadde nok forventet en liten gave i tillegg (hadde ikke behøvd å være dyr). Tror noen nevnte noe med fotoalbum her. Noe sånt hadde jeg blitt veldig glad for. Da vet man at den andre personen har lagt litt arbeid og innsats ned i gaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå