Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fikk faktisk det igjen.. Det er allerede gitt bort igjen.. men jeg må ikke si at det har hatt flere eiere tongue.gif Men hva dem ikke vet har dem ikke vondt av wink.gif ------ Boblebad og jordbær er jo digg. Stimdusj er jo også konge.. Endret 2. juli 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Stimdusj er jo også konge.. Noen som vil komme på date med meg? Rawr! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) søtt lite sølvsmykke, med en fin stein i(helst hjerteformet).Eller et armbånd?de er ikke så dyre og faller bestandig i smak. tror jeg. Tror du ja: Nei, nå tapte du så det sang Edit: Rett og slett genial film Endret 2. juli 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 søtt lite sølvsmykke, med en fin stein i(helst hjerteformet).Eller et armbånd?de er ikke så dyre og faller bestandig i smak. tror jeg. Gav jeg til X'en min: http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/HPIM0421.jpg Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En I-pod , hvem liker ikke musikk. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hva er det en skal se etter da? Føler det sånn at jeg kommer inn i butikken, også finner ejg no fint no også "den var fin" men så tenker jeg "å gud, hva synes HUN om den da??" Er det ett hint om kassadama rynker på nesa når du skal betale? EDIT: nesa... Endret 2. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er det en skal se etter da? Når jeg kom inn i butikken, en Bjørklund spurte jeg om de hadde glasshjerter til smykke, røde. Så ei sølvlenke til. Dama i kassen var kjempegrei, og hjalp med alt.. Så gikk jeg ut med pakken i handa. Keep it simple..! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det jeg ga til dama var et hjerteformet anheng (med et par stener) og et sølvkjede. Men du kan jo mase litt, så du får et hint om hva hun ønsker seg. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Alle jenter liker å få smykker, parfyme, og blomster. Jeg har da vært så heldig at jeg har fått alle de tingene til forskjellige anledninger Fikk tilogmed blomst på døra på morgenen på 6 mnd dagen vår! det var den beste gaven syns jeg! =D Overrask henne, tenn lys i hele rommet dere skal være, lag middag og gi henne den gaven du har kjøpt. tro meg, det virker rett inn i hjertet til dama di. (det gjorde det iallefall på meg! ) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke alle jenter liker å få smykker, parfyme og blomster Ida=D. Selv om sikkert flertallet gjør det.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke alle jenter liker å få smykker, parfyme og blomster Ida=D. Selv om sikkert flertallet gjør det.. Noen du sikter til? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jeg ville hatt en xbox. Edit: Jeg liker ikke å få smykker. Syns det er litt upersonlig, på en måte... "Alle" kjøper smykker til kjæresten sin.. Ikke følg røkla. Endret 2. juli 2005 av Stine Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Kanskje kjæresten din har nok smykker? Sorry for det andre bildet, så jo ikke hva det var om man ikke hadde masse fantasi, det var jo holdt over av mannen på bildet. Endret 2. juli 2005 av War Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Æsj for ett ekkelt bilde. *rapportert* Trådstarter: Ett smykke med ett rødt glasshjerte med ei sølvlenke? Ikke så forferdelig dyrt heller, tror jenter kanskje syns det er pent også.. Prøv. Endret 2. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 aai.... Stine sa det.. "Alle" kjøper smykker. Og alle lager biff med fløtegratinerte poteter også. Mange fine råd her, men heldigvis er ikke begavelser en stor del av forholdet. (Jeg fikk et Livestrong bånd, siden det gamle hadde røket ) Smykker kan bli litt for klassisk synes jeg, men det er jo en fin reserveløsning. Middag og sånt tror jeg ikke det blir noe av... iPod har hun, men det kunne vært en fin gave Som en eller annen sa så hadde noe praktisk vært fint. Eller noe som kjennetegner hun på en måte. Klær kjøper jeg ikke, siden det er klin umulig å kjøpe til andre enn seg selv... Men.. har fortsatt et par uker på meg, så skal legge huet i bløt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke alle jenter liker å få smykker, parfyme og blomster Ida=D. Selv om sikkert flertallet gjør det.. Noen du sikter til? Ja, meg selv. Og det med å legge hodet i bløt, du kan vel gi henne badetøy så kan dere bade? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nei, noen liker kanskje guider til "hvordan-bli-blekere" ? Huff, nå er jeg slem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvem faen gir vekk et smykke som eksen har hatt? Hvis du kjenner henne så vet du kanskje hva hun ønsker seg? Ikke alle jenter liker roser. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) _________________________________-- Du må fortelle oss hva du valgte da, og gi oss hennes respons. Endret 2. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå