Gå til innhold

Gave til kjæreste. hun har bursdag

Anbefalte innlegg

Fikk faktisk det igjen.. Det er allerede gitt bort igjen.. men jeg må ikke si at det har hatt flere eiere tongue.gif Men hva dem ikke vet har dem ikke vondt av wink.gif

:devil:

------

Boblebad og jordbær er jo digg.

Stimdusj er jo også konge.. :)

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
søtt lite sølvsmykke, med en fin stein i(helst hjerteformet).Eller et armbånd?de er ikke så dyre og faller bestandig i smak. tror jeg.

Tror du ja:

ScreenHunter_004.jpg

Nei, nå tapte du så det sang :p

Edit: Rett og slett genial film :yes:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Hva er det en skal se etter da?

Føler det sånn at jeg kommer inn i butikken, også finner ejg no fint no også "den var fin" men så tenker jeg "å gud, hva synes HUN om den da??"

Er det ett hint om kassadama rynker på nesa når du skal betale? :p

EDIT: nesa...

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Hva er det en skal se etter da?

Når jeg kom inn i butikken, en Bjørklund spurte jeg om de hadde glasshjerter til smykke, røde. Så ei sølvlenke til. Dama i kassen var kjempegrei, og hjalp med alt.. :)

Så gikk jeg ut med pakken i handa.

Keep it simple..!

Lenke til kommentar

Alle jenter liker å få smykker, parfyme, og blomster. Jeg har da vært så heldig at jeg har fått alle de tingene til forskjellige anledninger :love: Fikk tilogmed blomst på døra på morgenen på 6 mnd dagen vår! det var den beste gaven syns jeg! =D

Overrask henne, tenn lys i hele rommet dere skal være, lag middag og gi henne den gaven du har kjøpt. tro meg, det virker rett inn i hjertet til dama di. ;) (det gjorde det iallefall på meg! :p )

Lenke til kommentar

Kanskje kjæresten din har nok smykker?

Sorry for det andre bildet, så jo ikke hva det var om man ikke hadde masse fantasi, det var jo holdt over av mannen på bildet.

hgghj2bx.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Æsj for ett ekkelt bilde. *rapportert*

Trådstarter: Ett smykke med ett rødt glasshjerte med ei sølvlenke?

Ikke så forferdelig dyrt heller, tror jenter kanskje syns det er pent også..

Prøv.

Endret av ketchez
Lenke til kommentar

aai.... Stine sa det.. "Alle" kjøper smykker. Og alle lager biff med fløtegratinerte poteter også.

Mange fine råd her, men heldigvis er ikke begavelser en stor del av forholdet. (Jeg fikk et Livestrong bånd, siden det gamle hadde røket :love: )

Smykker kan bli litt for klassisk synes jeg, men det er jo en fin reserveløsning.

Middag og sånt tror jeg ikke det blir noe av...

iPod har hun, men det kunne vært en fin gave :)

Som en eller annen sa så hadde noe praktisk vært fint. Eller noe som kjennetegner hun på en måte.

Klær kjøper jeg ikke, siden det er klin umulig å kjøpe til andre enn seg selv...

Men.. har fortsatt et par uker på meg, så skal legge huet i bløt.

:hmm:

Lenke til kommentar
Ikke alle jenter liker å få smykker, parfyme og blomster Ida=D. Selv om sikkert flertallet gjør det..

Noen du sikter til? :tease:

Ja, meg selv. ;)

Og det med å legge hodet i bløt, du kan vel gi henne badetøy så kan dere bade? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...