Peprepupp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jepp... Sjekk emnet. Vi har vært sammen i ca 4 mnd, og hun blir 16. Trenger ikke være noen romantisk osv, kan like gjerne være morsom. Hvis noen har en über-idé på noe romantisk så kom med de og... God natt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ikke lenge sia det var en lignende tråd, bruk søkefunksjon.. Ga dama mi PC etter 2 måneder, hu ble 15.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jepp... Sjekk emnet.Vi har vært sammen i ca 4 mnd, og hun blir 16. Trenger ikke være noen romantisk osv, kan like gjerne være morsom. Hvis noen har en über-idé på noe romantisk så kom med de og... God natt 200 pk med p-piller, og den dyreste oppvaskkosten du finner Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Litt av en Dildo.. Hva med å gi henne noe hu kan bruke (hmm, der var jo Zethyr genial)? Et smykke er jo søtt, men jeg har f.eks. gitt dama mi det en gang, så nå får hu ting hu får bruk får.. Gidder ikke bruke penger på at hu skal se fin ut og føle seg bra når hu allerede er nydelig og føler seg bra! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jepp... Sjekk emnet.Vi har vært sammen i ca 4 mnd, og hun blir 16. Trenger ikke være noen romantisk osv, kan like gjerne være morsom. Hvis noen har en über-idé på noe romantisk så kom med de og... God natt 200 pk med p-piller, og den dyreste oppvaskkosten du finner Hoho, nei da tror jeg du hadde fått deg en midt på tryne Prøv 10 røde roser du, på døra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Prøv 10 røde roser du, på døra Hva i all verden trenger hun de til? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lukte på dem? Beundre dem? Henge dem til tørk? Tenke på han når hun ser på dem? Glede seg over fine roser? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Prøv 10 røde roser du, på døra Hva i all verden trenger hun de til? Leksjon #1: Kvinner tenker ikke hverken praktisk eller logisk, men stoler på et fenomen kalt følelser. Forskere har i mange år prøvd å finne ut hvilken funksjon disse har, men har ikke kommet frem til annet enn at de forvrenger kvinners oppfatning av virkeligheten vha. fornuft til noe ugjenkjennelig. Blomster, med hovedvekt på roser, smykker, og dyre upraktiske ting ser ut til å virke postivt inn på kvinner, mens nyttige objekter scorer lavt; f.eks. skruesamlinger, kondomer, slagborr, osv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Prøv 10 røde roser du, på døra Hva i all verden trenger hun de til? Leksjon #1: Kvinner tenker ikke hverken praktisk eller logisk, men stoler på et fenomen kalt følelser. Forskere har i mange år prøvd å finne ut hvilken funksjon disse har, men har ikke kommet frem til annet enn at de forvrenger kvinners oppfatning av virkeligheten vha. fornuft til noe ugjenkjennelig. Blomster, med hovedvekt på roser, smykker, og dyre upraktiske ting ser ut til å virke postivt inn på kvinner, mens nyttige objekter scorer lavt; f.eks. skruesamlinger, kondomer, slagborr, osv. Skjønte det forstatt ikke.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Prøv 10 røde roser du, på døra Hva i all verden trenger hun de til? Leksjon #1: Kvinner tenker ikke hverken praktisk eller logisk, men stoler på et fenomen kalt følelser. Forskere har i mange år prøvd å finne ut hvilken funksjon disse har, men har ikke kommet frem til annet enn at de forvrenger kvinners oppfatning av virkeligheten vha. fornuft til noe ugjenkjennelig. Blomster, med hovedvekt på roser, smykker, og dyre upraktiske ting ser ut til å virke postivt inn på kvinner, mens nyttige objekter scorer lavt; f.eks. skruesamlinger, kondomer, slagborr, osv. Mohaha Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Zethyr: Som om jeg skulle ha sagt det selv .. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skjønte det forstatt ikke.. Det vil hverken du, eller noen annen heterofil mann noensinne gjøre. Gjør som meg; gi opp å forstå det. (tips; utnytt det ) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg lo nå godt av den leksjonen, faktisk sant.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Zethyr: Som om jeg skulle ha sagt det selv .. Sikker på det? I ditt forrige innlegg oppfattet jeg deg som negativ til forslaget?! Endret 2. juli 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 gi dama kjærlighet.. *over til seriøs-modus* nei, ta henne med ut på middag. gjerne på et sted som er av litt høyere klasse enn mc.donalds. (skal ikke så mye til ) Spørr om det er noe hun har lyst på husk, en gave må ikke alltid være en overaskelse Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 gjerne på et sted som er av litt høyere klasse enn mc.donalds. TGIF (Thank God It's Friday's), bestill Chicken & Beef Fajita Tower, gå hjem og innkassér bj. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 lag mat hjemme hos deg, biff og fløtegratinerte poteter, pluss en god rød vin.. Da dåner de.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gjør det enkelt: Hent henne i limo, gi henne den STØRTSE rosen du finner i butikken, ta henne med ut på en fin resturant, gi henne en ring, kjør hjem, og sett på romantisk musikk, hent champagne og jordbær, kos dere i boblebadet, se en god film med et teppe rundt dere, si at du elsker henne.... okei...kansje litt enklere: Inviter henne til deg, lag god middag, f.eks taco, ha lys på borde, å gi henne en fantstisk kveld Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 søtt lite sølvsmykke, med en fin stein i(helst hjerteformet).Eller et armbånd?de er ikke så dyre og faller bestandig i smak. tror jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Kjøp roser med rot! Med en vellsmurt kjeft kan du si komme langt med dette.. også et sølvsmykke som er formet som et hjerne er jo ganske rimelig. (Starter på 300kr ,men jeg kjøpte et til 699kr til jul til dama(xdama nå). Fikk faktisk det igjen.. Det er allerede gitt bort igjen.. men jeg må ikke si at det har hatt flere eiere Men hva dem ikke vet har dem ikke vondt av Endret 2. juli 2005 av CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå