:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kom over denne filmen , som jeg syns var ganske arti. Enjoi. L1nk Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fy faen, snakk om å drite seg ut! :!: Vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hva er en keeg? Keeg er et sossete utrykk for "kul". For eksempel:" Se, Preben har fått seg en ny dolche gabanen veske. Han er jammen keeg!" Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kult, lærte jeg noe i dag også Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er en keeg? Gjerne de du ser som har bling i øret (Liten øredobb), trange t-skjorter for å vise musklene, har tatt sol (De er brune), og har skikkelig styla hår. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 keeg= som de over beskriver. men keeg er ogå 'geek' baklengs... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Keeg representerer Oslo V og Bærum generelt. De med velstand og en smule pappagutter. En keeg er en med bånd som bare går i merkeklær Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Keeg er et sossete utrykk for "kul". For eksempel:" Se, Preben har fått seg en ny dolche gabanen veske. Han er jammen keeg!" Du mener vel JoachimR? Ikke Preben... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 person angrep...rapportert JachimR vet godt at han er soss, og bryr seg ikke så mye over at vi mobber han sånn. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 person angrep...rapportert Hvilken person angrep? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 JachimR vet godt at han er soss, og bryr seg ikke så mye over at vi mobber han sånn. Vi bryr oss mindre om hvorvidt Joachim bryr seg eller ikke. Diskuter sak og ikke personer. Geir Lenke til kommentar
sull Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Personangrep? hva? Joahcim vet folk kødder med han og jeg tror ikke han tar det så tungt. Uskyldig morro Endret 3. juli 2005 av sull Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 person angrep...rapportert Hvilken person angrep? Nei det er vansklig å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå