gc_beast Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei! Jeg trenger en PSU som kan drive dette oppsettet og fremtidige oppgraderinger: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=15790 si i fra om linken ikke funker... -Simon Lenke til kommentar
ekjr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vil anbefale denne MIST 500W. Meget fornøyd med min, og vet fler som kjører like effektkrevende systemer med denne og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Takk for svar, din link funker ikke forresten:P Men jeg vet hvordan du mener.. Vet du av en litt billigere? -Simon Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Vil denne klare og kjøre dette oppsettet? http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d3431&plid=3431 -Simon Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg vil tro det, men jeg ville gått opp kanskje til 450watt hvis jeg var deg, bare for å sikre fremtidige oppgraderinger. Anbefaler TAGAN, et meget stabilt og stillegående merke. Komplett har masse TAGAN strømforsyninger, anbefaler denne (480watts). Dønn stabil og masse power. Det finnes stort sett mange bra PSUer, men hold deg unna Qtec for all del Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Eller denne Tagan 2force 480W som er nyere enn modellen Komplett har til lavere pris. Chieftec er et ok merke det, men det er ikke blant de mest stillegående. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Vil anbefale denne MIST 500W. Meget fornøyd med min, og vet fler som kjører like effektkrevende systemer med denne og er godt fornøyd. url til mist 500w Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) ;;;;;;fjernet;;;;;;; Endret 4. juli 2005 av hproslan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå