Isabel Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hola Jeg har mistet min USB Host kabel til iRiver H320 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik kabel? Jeg har vært innom flere nettbutikker og sett, uten hell Noen MÅ hjelpe meg! Jeg skal snart på ferie og ta masse bilder Med vennlig hilsen Isabel Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan ser den lille enden ut sett fra siden (forkant)? Den ser ut til å være for liten til å være USB-B-connector. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Er vel en helt vanlig usb-mini kontakt, ser sånn ut. (tror det er navnet) Får en slik kabel på clas tipper eg. Endret 1. juli 2005 av suprsid Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Se evt denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124820&cks=PRL som er en USB-a til USB-B-mini. Riktignok lengre enn på bildet ditt - men ... Lenke til kommentar
N_R Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ..bare husk at det - dessverre - er flere av disse "mini-usb" pluggene! Med alt utstyret jeg har i huset + videokameratet til bruttern har jeg vært borti tre forskjellige stykk..... Dette ser ut til å være den vanligste som de fleste bruker, men på Canon Powershot er det en som er større og mer rektangulær, og videokameraet til bruttern har noe som er midt i mellom disse to... ??? (nei det er ikke 4 pins FireWire... ) Det er dog kjøpt i statene da.... kanskje derfor det er litt sært! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Her har de female-female-overganger, og da vil jeg tro du bare trenger en vanlig A-til-Mini-A- eller B-til-Mini-B-adapter, som er mye enklere å finne. Eller ser jeg helt feil? Ikke av de beste bildene du har der, dessverre. Endret 1. juli 2005 av trøls Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hola igjen.. Den lille enden dere ser på bildet skal puttes inni Iriver H320. Jeg veit ikke hva denne enden heter men den er sånn mini-utgave av vanlig usb-ende. I den store enden skal det gå ann å putte en vanlig usb kabel inn i (slik at dufeks kan putte kabelen fra digitalkameraet ditt inn i denne store enden og overføre bilder til mp3-spilleren). Håper dere forstår Jeg trenger virkelig denne kabelen! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Til venstre ser du B male, og til høyre har du A male. Hvilken av disse to er det som skal puttes inn i den store enden? Den nederste på dette bildet er en mini B male 4 pin. Den nederste på dette bildet er en mini B male 5 pin. Hvilken av disse to mini-pluggene er tilsvarende den lille enden på den greia du har mistet? Eller ligner det ikke i det hele tatt? Det er som tidligere nevnt mange varianter av mini-pluggene, men jeg har stort sett vært borti 5-pins-B-varianten. :/ Endret 1. juli 2005 av trøls Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Det er A male som skal puttes inn i den store enden. Det er mini B male 5 pin som er tilsvarende den lille enden på den kabelen jeg har mistet.. Come on people! Er det ingen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn kabel uten å måtte bestille fra utlandet? Hvis ikke; kan noen anbefale meg noe butikker i Oslo som jeg kan gå å høre i? Mvh Isabel Endret 2. juli 2005 av Isabel Lenke til kommentar
trøls Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En mulig løsning kan være å koble sammen følgende: 1: A-female til A-female, for eksempel denne: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=5...24&pn=511078027 2: Vanlig A-male til mini-B-male-5pin, for eksempel denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124821&cks=PRL Noen får skrike ut om det ikke vil fungere. Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hei! Takk for tipset. Ingen har skriket ut ennå. Så derfor har jeg bestilt en vanlig A-male til mini-B-male-5pin nå fra http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=5...24&pn=511078027 Får håpe det går - krysser fingrene. Hvis ikke, så tar jeg nok kontakt igjen.. Endret 2. juli 2005 av Isabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå