Ekorre Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Vet ikke med deg altså men jeg betaler en kringkastningsavgift så jeg føler at radio og tv ikke er gratis.. men det er kanskje bare meg Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Ja men du får i alle fall lov til å se så mye tv du bare vil for den avgiften. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Synes heller dem skulle skru opp månedsprisen litt. Det er verre å tenke på at man ikke bør bruke så mye for da koster det mer. Da er jeg heller for litttt høyere månedsavgifter. Men selvfølgelig, ingen av delene, gjerne gratis også . Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Telenor er allerede dyrest i landet på adsl:/ Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Tror jeg går over til Bluecom, ettersom det er tilgjengelig for meg, og trenger ikke betale etableringsgebyr ettersom jeg har Telenor-modemet. Likevel, liker ikke _helt_ tanken på at de bruker Telenors utstyr. Da har jeg liksom internett-abonnement og ADSL-abonnement fra Bluecom, men bruker Telenors utstyr (som alle vet er på utlån, og at man ikke eier det selv). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 12:48, zoneman skrev:Å heregud da det er da normalt at når man bruker en ting mere en andre så betaler man mere det er rett og slett retferdig at de som bruker linja mindre en deg skal betale mindre å det er vel det det er snakk om.! Gå tilbake til isdn hvis du skal sutre så sinnsykt! Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 HeH jeg HAR isdn men skulle gjerne hatt adsl men jeg synes mange av dere er direkte barnslige å grinete, nei jeg er ikke for at telenor skal styre adsl som om det var oppringt men at de må skille mellom de som bruker mest og de sombruker minst er helt klart!. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 adsl er i all hovedsak (i mine øyne) en greie for de som bruker internett mye. hvis man leser nyheter en gang i blant, e-mailer og litt sånn småtteri så trenger man vel ikke adsl. håper telenor taper så mye på dette opplegget at de forstår at de ikke kan fortsette sånn.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Telenor-ledelsen består (som i så mange andre store bedrifter) bare av økonomer av diverse slag, og ikke folk som faktisk har PEILING på teknologien. Dermed blir forslag fremmet som ikke har noe som helst med virkeligheten å gjøre. Hvordan blir det f.eks med streaming av bilde og lyd, noe som krever veldig mye båndbredde når Telenor innfører denne ordningen? Dette er et fenomen som bare kommer til å øke og bli mer populært fremover nå som raskere tilgang blir mer utbredt, og mange sider på nettet satser stort på denne typen teknologi (f.eks har TV2 omfavnet teknologien og utnyttet potensialet bra). Og nå har jeg ikke en gang nevnt internett-radio som så mange benytter daglig. Men dette er vel ikke så viktig for de "høyere herrene" i Telenor-ledelsen som tjener grovt på dette. JA, det vil bli billigere for folk som bruker internett lite enn det er idag, men de som bruker internett lite har i utgangspunktet ikke noe særlig behov for adsl. Skjekke e-mail og lese vg.no kan eg gjøre med mye mindre båndbredde og til en mye billigere peng. Med andre ord, Telenor kan øke prisene for brukerene som utnytter teknologien, mens de kan reklamere for at adsl har blitt "enda litt billigere"...tvilsomt de nevner noe om bakdelene! Ha ellers en god sommer... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-30 15:13, smetho skrev:Med andre ord, Telenor kan øke prisene for brukerene som utnytter teknologien, mens de kan reklamere for at adsl har blitt "enda litt billigere"...tvilsomt de nevner noe om bakdelene! Rimi-situasjon. Det var blest om Rimi fikk lov til å bruke "Vi gjør Norge billigere"-slagordet, ganske enkelt fordi de var steindyre. Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 SÅ LEIT, men føler lite synd for de med Telenor ^^ Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Virker som Telenor skor seg på at mange i Norge er så rike/konservative at de ikke GIDDER å bytte teleselskap (jfr. "Det er penger å spare på sånt" reklamekampanjen). Jeg blir nesten fysisk dårlig av den reklamen... Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Siden jeg ikke kan få ADSL uansett så bryr denne saken meg midt oppe i ræva. Men ja, bytt til NextGenTel eller noe da vel? De tar 400kr for 1024/378 kbit/s (eller hva det nå var, de tallene husker jeg aldri).. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 telenor er litt på villspor, sier de må gjøre det for storbrukerne overbelaster nettet. men har man betalt for 700 kb så skal en vel få lov til og bruke 700 kb? de er ikke storbrukere, de er normalbrukere. telenor skyver det til side og finner noen syndebukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå