rrmagne Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Heisann, Lurte på om noen hadde noen tips om hvordan jeg kan få laget en profesjonell webshop? Vet jo at man kan kjøpe ferdige løsninger men det kan jo fort bli veldig dyrt da jeg neppe er ut etter den helt "standariserte" løsningen. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Er det de viktigste områdene? i tillegg til html selvsagt? er ganske så grønn på dette her Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er vel kanskje bedre å bare modefisere en cubecart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Vil også få anbefale Perl - ett enda sprekere språk en PHP. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvilken funksjonalitet har egentlig perl utover php? Og som svar på spørsmålet: Den eneste måten du kan få til en proff webshop, spessielt om du skal ha støtte for visa/master er at noen lager den for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvilken funksjonalitet har egentlig perl utover php? Skal ikke begynne og diskutere det her, men Perl er ett MYE kraftigere språk en PHP på mange måter. De første versonene av PHP var også lagd i Perl, så det sier vel litt Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Cubecart så veldig interessant ut. Men kan jeg bruke det til å teste med? har ingen server enda å legge sida på så den blir jo bare liggende lokalt foreløpig? Er det noe annet jeg trenger i tillegg til cubecart? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis du skal teste lokalt, er det lurt å ha en lokal webserver. XAMPP er veldig bra, samtidig som det er enkelt å sette opp. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis du skal teste lokalt, er det lurt å ha en lokal webserver. XAMPP er veldig bra, samtidig som det er enkelt å sette opp. Jepp.. de er absolutt og anbefale... Har brukt det på nesten alle mine webservere... Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Så det eneste jeg trenger av applikasjoner for å sette opp en komplett webserver er Cubecart & XAMPP? Ingenting annet som dreamweaver, coldfusion osv? Grunnen til at jeg spør er at jeg vil først gå til anskaffelse av alt jeg trenger før jeg setter i gang... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nei, du trenger igrunn ikke noe mer.. Men en kode-editor er jo selvfølgelig ikke dumt. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Kejmpebra Tusen takk for alle svar..Men en liten ting..blir dette for vanskelig for en nybegynner å sette opp å få det til å fungere skikkelig? eller er det noe spesielt jeg bør sette meg godt inn i før jeg begynner? eller finner jeg ut av det meste underveis tro dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå