atec Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Vanskeligt å bestamma seg i denne jungelen av laptoper... vist noen kunne hjelpe meg så hadde det vert flott. Skal brukest til surfing, litt film og litt spilling Krav : minium 60gb harddisk ( helst 80) minium 1,6 centrino prossesor eller tilsvarende.. minium 512 ram 15" skjerm ca.... minium 128 grafikk kort Ca 10000 kr Trenger ikkje operative system eller program vare. Endret 1. juli 2005 av atec Lenke til kommentar
brrah Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Denne vil passe deg ypperlig! Lenke til kommentar
albester Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Denne ville passe deg perfekt også tror jeg! Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) #salgsannonse fjernet av moderator. Kjøp og salg tar vi i bruktmarkedet# Endret 2. juli 2005 av Afseth Lenke til kommentar
atec Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 takker for svar.. Begge maskinene Tundra og Asus virker veldig bra.. Det eg ikkje liker med Asus maskina er at det er 2 x 256 ram eller fins det ein ram slot ledig i tilfelle oppgradering? finner ikkje noko info om det. Og at det følger med operative system.. det har eg egentligt ikkje brukt for.. kan ein velge dette vekk? Tundra kjenner eg ikkje noko til men virker som ei god maskin.. er det samme kvalitet som asus maskina? Hvem som har best skjerm av desse 2 maskinene? atec Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Denne ville passe deg perfekt også tror jeg! Oooh, nice! Mangler bare WSXGA+ Lenke til kommentar
brrah Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvordan er NVidia GeForce Go 6200 TurboCache med støtte for 256 MB i spill? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ca. som X300. Endret 2. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
atec Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Trur eg går for den tundra maskina. den virker jo bra....eller er da andre maskiner som e betre? ps kan noen hjelpe med dei spørsmål som eg stilte tidligare Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei!! Det er to slotter til ram i disse så 2x256 betyr at begge er opptatt. Du kan selfølgelig bytte disse to 256 brikkene med 512mb brikker senere... Asus sin pc følger det med XP og det kan du ikke velge bort på den maskinen.. Tundra leveres uten Xp. Tundra er en maskin som det er solgt utroligt mye av, så den er helt klart den mestselgene.. Når det gjelder skjerm så så har tundra bedre oppløsning 1400X1050 kontra asus sin 1280X800. Jeg ville gått for Tundra maskinen, og det er vel så bra kvalitet som Asus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå