terjel Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen som har tips om bra gratis anti-virus program? eller finnes ikke slike...som er bra! Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei. Nod32 er et bra antivirusprogram. http://www.nod32.com/download/download.htm mener og tror at det finnes i en 30 dager's prøveperiode, før det evnt må kjøpes. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Avast Antivirus virker veldig bra til å være et gratisalternativ. Eneste ulempen er at man må registrere seg 1 gang pr år (60 dagers prøvetid). Men det er altså helt gratis. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Avast Antivirus virker veldig bra til å være et gratisalternativ. Eneste ulempen er at man må registrere seg 1 gang pr år (60 dagers prøvetid). Men det er altså helt gratis. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 1. år gratis subscribtion og ingen av de andre "free"slår det . eTrust fra CA (Computer Assosiates) CA antivirus Link: PM hvis du er interessert i ett år fri bruk . Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Av de som er gratis har jeg testet Avast og AVG. Liker Avast best rett og slett fordi det fant flere birus enn AVG. Bruker selv NOD32, noe jeg er utrolig fornøyd med ! Det koster noen hundrelapper i året, men er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 www.free-av.com er også gratis for privatpersoner (og bruker kun en brøkdelav systemressursene feks. Norton gjør) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 www.free-av.com er også gratis for privatpersoner (og bruker kun en brøkdelav systemressursene feks. Norton gjør) Testet denne lenge selv, men den var litt lite brukervennlig, pluss at den hadde det med å ikke starte opp når maskinen startet opp... Måtte lage meg en bat-fil der jeg stoppet servicen, og så startet den igjen. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fungerer som en drøm her, kanskje værdt ett nytt forsøk? (At oppgradering krever at du klikker a en gang ser jeg derimot som ett større problem...men på ett sett må de jo forsøke å få inn penger de også) Lenke til kommentar
eLang Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Må bare nevne at Avast bruker veldig lite systemresurser. Kjører det på en gammel bærbar ute noe problem, men vil nok anbefale Nod32, 335 kr i året har vel de fleste råd til. Og Nod32 bruker også veldig lite resurser i forhold til enkelte mere kjente AV program... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg