Goophy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg trenger en attestert/bekreftet kopi av vitnemålet mitt, men aner ikke hvor jeg kan skaffe dette. Noen som vet? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 biblioteker pelier kanskje å ha dette, eller så var det det de ikke hadde lov til lenger... uansett, på politistasjonen kan de det... eller på en skole... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan gjøre det på jobb hos meg for deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Kan gjøre det på jobb hos meg for deg Det hadde vært koselig, får komme innom en dag. De kunne hverken på biblioteket eller skolen her. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Offentlige ansatte har lov til å ta attestert kopi, dog driver jo ikke de fleste offentlige ansatte med kopiering som bigeskjeft, men kjenner du noen som jobber i stat eller kommune kan de fikse det for deg. Ellers kn du ta en tur på ditt nærmeste Postkontor, der får du tatt kopi og kan få den attestert også, riktignok koster det en liten sum så ikke det gunstigste om det er snakk om mange kopier. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Så posten kan gjøre slikt altså, flotte greier. De har jo tilogmed åpent imorgen. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg fikk på skolen, jeg fikk på jobb, jeg fikk av en bekjent som har et eller annet kopifirma... Kan ikke være så hardt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Neh, vet ikke jeg. Skolen sa de ikke kunne, kopieringsfirmaet her hadde sommerstengt og 'servicetorg'-greine har også sommerstengt. Men jeg stikker ned på posten imorgen. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hmm, jeg fikk gjort det på skolen min på kontoret der. Men mulig det ikke går på alle skoler. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Fikk/får gjort slik hos mitt/min lokale Politi-kontor/avdeling. Kostet 1 krone pr ark. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Fikk gjort det gratis på posten idag jeg. Var en i gamleklassen som jobbet der. Kostet egentlig 15,-(!) pr. side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå