Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei. Har fått en billig hjelm fra Smartclub, men den hadde vanlig visir, er det mulig å få tak i sotet, speil eller hvertfall ikke-gjennomsiktig visir som passer til denne? Må vel ta en telefon til Smartclub. :!: Takker for svar. Endret 1. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Blir sjeldent bra, og vanskelig å legge på så kromma visir... Med sotspray kan du derimot regulere "sotstyrken" selv, men er vanskelig å få jevnt igjen... Ville fått tak i et som er ferdig sota til hjelmen din, da onkel blåmann er lite happy med selvsoting. Får du ikke tak i, så dropp det... (min mening da ) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kjøp deg sota visir da vel ? Alle visir er vel like i formen, så kjøp deg et nytt sota visir. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er, ta meg på mitt ord, maaange forskjellige visir, for ikke å snakke om forskjellige festemekanismer på de... Se om det er å få tak i til den, hvis ikke så har du som nevnt over et par "kjipe" alternativer om du ikke har 14,5 tommeltotter Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Skal gå innom en mc-butikk her i byen (Helala) og ta med meg hjelmen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Sjekk der den blei kjøpt også du De pleier ikke å ta inn stort av deler til ting de ikke selger, så ikke bli overraska om de ikke har det i MC-sjappa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå